Wróć do listy


produktów

03.08.2021

4 kroki do sprawnego social media marketingu

Emilia Raźniak

Specjalista ds. social media

Bez znaczenia w jakiej branży prowadzisz swoją działalność, miej na uwadze fakt, że ciągły jej rozwój i podążanie za trendami poprowadzi Cię do sukcesu. Głównym aspektem wspierającym „wybicie się” na rynku to marketing. Ale nie byle jaki, tylko ten wykorzystujący efektywne narzędzia. Na każdym kroku, mamy możliwość wykorzystania programów, które wspierając cały proces i co najważniejsze są na wyciągnięcie ręki! Jakie? Zaraz się przekonacie!

Estetyka, prostota i pomysłowość

Nasze społeczeństwo to głównie wzrokowcy, dlatego podczas przygotowywania postów należy dużą uwagę zwrócić na aspekt graficzny. Aby zachować spójność oraz zainteresować swoją grupę docelową, warto tę część zostawić profesjonaliście – czyli grafikowi. Jeśli jednak należysz do osób upartych i wszystko wolisz wykonać samemu, wypróbuj program Canva. Jest on intuicyjny i w podstawowej wersji darmowy.

Sprawdź co się klika

Pewnie nie raz przez Twoją głowę przeszła myśl, co tu zrobić, aby zwiększyć uwagę odbiorców. Warto do tego wykorzystać programy, które wspierają ten proces i ułatwią główkowanie 😊

Jednym z nich jest Google Trends, dzięki niemu w łatwy i szybki sposób odnajdziesz popularne frazy z Twojej branży, potem tylko stworzysz z tego post i gotowe!

Nie zapomnij o Buzzsumo, program ten pozwala odkryć jakie treści w mediach społecznościowych są aktualnie na topie.

Zadbaj o content

Grafika przyciąga uwagę, ale co dalej? Należy mieć świadomość, że treść postu ma również duże znaczenie. Błędy interpunkcyjne bądź ortograficzne nie przekonają Twojego klienta do Ciebie. Warto więc, spędzić nad tym więcej czasu i przeanalizować przygotowane teksty. Przydatnym programem jest Ortograf, ale jak to w przypadku wirtualnych programów wygląda .. nie zawsze wszystko poprawnie przeanalizuje. Dlatego, jeśli nie czujesz się w pisaniu kreatywnych treści zostaw to specjalistom!

Kontroluj, weryfikuj, sprawdzaj

Szukasz odpowiedniego narzędzia, dzięki któremu przeanalizujesz swoich odbiorców? Mamy program dla Ciebie! Google Analytics pozwala na sprawdzenie profilu odbiorcy. Bierze pod uwagę wiek, płeć, czy pochodzenie użytkownika. Sprawdza ilość wejść na stronę, a także to, na jakim urządzeniu wyświetlała się treść. Ciekawi Cię co mówią o Twojej marce w mediach społecznościowych? Brand24 to program, który oferuje dostęp do wszystkich informacji publikowanych na temat Twojej firmy!

Wiele problemów związanych z prowadzeniem firmowego fanpage’a rozwiążą dostępne na rynku programy. Dzięki nim będziesz zawsze o krok przed konkurencją! Jeśli uważasz, że nie jesteś stworzony do kreowania swojej marki w Internecie, oddaj swój profil w ręce specjalistów!