FAQ

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Kiedy opiekun konta jest dostępny?
+

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30. Nie pracujemy w nocy oraz weekendy.

Czy moderujecie komentarze?
+

Tak, moderujemy komentarze, reagujemy do 12h.

Jaki jest okres wypowiedzenia umowy?
+

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Usługę realizujemy w cyklach miesięcznych począwszy od 1-ego dnia miesiąca, aby uniknąć niejasności w zliczaniu wartości zawartych w pakiecie w danym miesiącu.

Kiedy otrzymam podsumowanie miesiąca?
+

Podsumowanie miesiąca wysyłamy w ciągu 3 dni.

Jak zaopatrujecie się w grafikę i zdjęcia?
+

Publikujemy zdjęcia pochodzące ze strony lub sklepu klienta oraz korzystamy z banku zdjęć. Okazyjnie wykorzystujemy zdjęcia znalezione w sieci z prawami do wykorzystania komercyjnego.

Czy mogę skorzystać z oferty indywidualnej?
+

Tak, możemy przygotować dla Państwa ofertę indywidualną.

Czy mam do Was wysyłać teksty, które zostaną profesjonalnie obrobione i wstawione na stronie?
+

Teksty wpisów tworzymy sami lub redagujemy treści dostarczone przez klienta (również „luźne myśli”).

Czy mam dostarczyć jakieś zdjęcia?
+

Prosimy o przesłanie własnych zdjęć, ponieważ nie prowadzimy usług fotograficznych. Natomiast jeśli nie posiadasz swoich zdjęć nie musisz się martwić. Posiadamy dostęp do Banku Zdjęć.

Czy redagujecie posty stricte branżowe?
+

Tak, redagujemy posty branżowe analizując portale branżowe, czytając ofertę na Państwa stronie www, a także analizując konkurencję. W przypadku niektórych branż zdarza się, że sugerujemy, aby takie treści były przygotowywane przez klienta ze względu na mocno specjalistyczną tematykę.

Czy jesteście w stanie pozyskiwać fanów też regionalnie np. Śląsk czy nawet z miasta np. Zabrza?
+

Pozyskiwanie obserwujących jest możliwe z wykorzystaniem kampanii reklamowych. Możemy dokonać geolokalizacji, aby pozyskiwać wyłącznie z Twojego miasta.

Gdzie mogę sprawdzić zaplanowane posty?
+

Podgląd na zaplanowane posty otrzymasz od nas na email.

Jakie są cele prowadzenia fanpage’a?
+

– zwiększenie ilości polubień poprzez skuteczne prowadzenie kampanii reklamowych,

– zaangażowanie użytkowników poprzez opracowywanie interesujących treści wzywających do akcji,

– zwiększenie ilości klientów w salonie,

– informowanie o promocjach/nowych usługach,

 

Kiedy osiągniemy zamierzony cel?
+

Osiągniecie zamierzonych celów jest zależne od wielkości celów. Wymaga indywidualnego zaplanowania. Zapraszamy do omówienia planu działań.

Mieszkam i pracuje w UK, czy będzie możliwość prowadzenia strony po angielsku?
+

Tak. Prowadzimy fanpage w języku polkim, ale też w innych językach. Treści tłumaczymy w biurze tłumaczeń.

Czy prowadzicie fanpage na rynkach zagranicznych?
+

Tak. Treści tłumaczymy we współpracy z biurem tłumaczeń.

Jakie rodzaje postów piszecie? (przykład dla Myjni samochodowej)
+

– oferta firmy

– niestandardowe sposoby na piękny samochód

– domowe sposoby na piękny samochód

– kosmetyki na których pracujemy (wysoka jakość, skład, pochodzenie)

– woskowanie/mycie auta krok po kroku (co najpierw, co później, najważniejsze etapy, jak zakończyć pracę)

– dużo galerii z przeprowadzonych prac (auta luksusowe, „normalne”, nietypowe zlecenia)

– opinie klientów

– zachęcenie do skorzystania z usług firmy

– przedstawienie zespołu, który zadba o wasze auto (info o specyficznych umiejętnościach pracowników)

– sprzęt na którym pracujemy

– info jak się zapisać na mycie (zachęta do zapisów online)

– info o zniżkach dla stałych klientów

– promocje, rabaty

– ciekawostki z branży

– śmieszne filmiki/zdjęcia

– nowinki z branży (nowe preparaty, sprzęty itp.)

– jak NIE myć auta