Wróć do listy


produktów

13.09.2023

Meta wprowadza zmiany dla użytkowników UE. Sprawdź, co nowego!

Małgorzata Kowalska

Meta wkracza w erę transparentności. Co to oznacza dla użytkowników mieszkających na terenie Unii Europejskiej? Wyjaśniamy!

W związku z prowadzeniem przez Unię Europejską aktu o usługach cyfrowych Meta ogłosiła wprowadzenie szeregu zmian w swoich aplikacjach. Chodzi mianowicie o zmiany w wyświetlaniu treści. Co dokładnie ma się zmienić?

Co nowego?

  • Brak rekomendacji treści – Przede wszystkim możliwość większej kontroli nad tym, co oglądamy i jak wykorzystywane są nasze dane. Tak, zgadza się! Dzięki dodatkowym zasadą transparentności treści, użytkownicy mieszkający na terenie UE będą mogli całkowicie zrezygnować z wyświetlania proponowanych treści podsuwanych – jak do tej pory – przez algorytmy Facebooka.
  • Chronologia treści – Jest to opcja chronologicznego wyświetlania stories oraz reels profili, które już obserwujemy. Dodatkowo daje to możliwość wyszukiwania treści na podstawie słów kluczowych, a nie jak do tej pory wedle zainteresowań oraz aktywności użytkowników.
  • Biblioteka reklam – Kolejną nowością ma być rozbudowa funkcjonalności biblioteki reklamowej. Od teraz wszystkie reklamy kierowane do użytkowników mieszkających na terenie UE będą w niej skrupulatnie gromadzone. Biblioteka będzie zawierała zatem m.in. informacje o dacie publikacji danej reklamy, jej szczegółach oraz parametrach.
Źródło: https://socialpress.pl/ oraz facebook.com
Źródło:
socialpress.pl/2023/08/meta-wkracza-w-ere-transparentnosci-jakie-zmiany-czekaja-mieszkancow-unii-europejskiej
https://spidersweb.pl/2023/08/instagram-facebook-chronologiczne-wyswietlanie-tresci.html