Case Study
Zaufali nam
























Wybrane opinie naszych klientów





Zobacz jakie wyniki osiągnęliśmy podczas
prowadzenia kampanii:
prowadzenia kampanii:
CASE STUDY

Jak za 280 zł dotrzeć do 27 użytkowników zainteresowanych skorzystaniem z usług architekta wnętrz?
Pozyskiwanie kontaktów to złożony proces, który polega na wzbudzeniu zainteresowania użytkowników oferowaną przez nas usługą lub produktem. ANALIZA PRZYPADKU Kontynuując naszą przygodę z firmą zajmującą

Sklep z biżuterią – jak za 50 zł uzyskać 362 aktywności dotyczącej posta?
Aktywność związana z postem pokazuje, w jakim stopniu stworzone przez nas reklamy dostosowane są do wybranej grupy docelowej. Im bardziej dobrana reklama tym użytkownicy są

Jak dotrzeć do 88479 osób z ofertą architekta wnętrz?
Nim zaczniesz sprzedawać – skup się na rozbudowaniu świadomości marki. Pamiętaj, że im bardziej rozpoznawalna jest Twoja marka – tym więcej oddanych i lojalnych Klientów

Jak uzyskać 740 wejść na stronę www sklepu z koszulkami w 3 tygodnie?
Wybór odpowiedniego celu reklamowego to bardzo istotny element podczas tworzenia skutecznej kampanii reklamowej. Podczas tworzenia reklamy ważne jest zatem aby wybrany przez nas cel odpowiadał

Ubezpieczenia medyczne – jak przy budżecie 1000 zł uzyskać 1869 wyświetleń strony docelowej?
Koncepcja lejka sprzedażowego pomaga zobrazować etapy procesu zakupowego Klienta. Nim przeskoczymy do ostatniej fazy – jaką jest sprzedaż – skupmy się najpierw na wzmocnieniu zainteresowania

Jak uzyskać 74 polubień fanpage sklepu z koszulkami za 249,99 zł?
Firmowa strona na Facebooku umożliwia promowanie marki oraz utrzymanie stałego kontaktu z użytkownikami. Jeżeli chcesz aby Klienci byli na bieżąco z Twoją marką – skup

Branża odzieżowa – jak przy budżecie 500 zł dotrzeć do 151 775 osób?
Celem kampanii zasięgowej jest dotarcie do jak największej liczby osób jak najmniejszym kosztem. Warto zatem wykorzystać ją podczas budowania świadomości marki. ANALIZA PRZYPADKU: W sierpniu

Jak w 3 tygodnie dotrzeć do 38816 użytkowników z ofertą konferencji online?
Konferencje online – nowy sposób na pandemie? Z pewnością obecna sytuacja na rynku przyczyniła się do wzrostu zainteresowania tego typu spotkaniami. Sprawdź jak pomogliśmy firmie

Branża dietetyczna – jak w 3 tygodnie uzyskać 912 aktywności użytkowników?
Aktywność na firmowym fanpage’u sprawia, że odbiorcy stają się jeszcze bardziej związani z daną marką oraz darzą ją znacznie większym zaufaniem. Pamiętajmy zatem, że zaangażowany

Jak za 250 zł uzyskaliśmy 26 wiadomości od osób zainteresowanych serwisem motoryzacyjnym?
Chcesz być bliżej swoich Klientów? Zachęć ich do bezpośredniego kontaktu z Twoją firmą! ANALIZA PRZYPADKU: We wrześniu zeszłego roku mieliśmy okazję przeprowadzić dla naszego stałego

Jak przy budżecie 300 zł dotrzeć do 3133 osób z kursem szybkiego czytania?
Lokalizacja, lokalizacja i jeszcze raz lokalizacja. Dzięki kampanii lokalnej możesz w łatwy i szybki sposób skierować swoją reklamę do osób znajdujących się blisko Ciebie!

Jak dotrzeć do 22 570 osób ze sklepem z koszulkami za 345 zł?
Prowadzenie sklepu internetowego do nie lada wyzwanie. Dobrze prowadzony sklep wymaga od Przedsiębiorcy obrania odpowiedniej strategii marketingowej – w tym kampanii reklamowej. ANALIZA PRZYPADKU: Pod

Jak w budżecie 500 zł dotarliśmy do 1925 osób z ubezpieczeniami medycznymi?
Nawet najlepszy biznes nie zadziała jeżeli Klienci o nim nie wiedzą! Zanim przeskoczymy do fazy sprzedaży pamiętajmy, że rozpoznawalność marki to podstawa – o czym
FANPAGE BRANŻY HANDLOWEJ
Celem tej kampanii był wzrost rozpoznawalności marki. Zależało nam na tym, aby marka zapadła w świadomości użytkowników. Koszt aktywności wobec posta wyniósł 0,82 zł. Reklama dotarła do 133 052 osób i została wyświetlona 343 003 razy.
FANPAGE BRANŻY LOGISTYCZNEJ
Celem tej kampanii było nakłonienie do przejścia na stronę. Kampania z celem „Ruch” kieruje do miejsca docelowego takiego jak witryna internetowa, aplikacja lub konwersacja. Witrynę odwiedziło 109 osób, a koszt wyświetlenia strony docelowej wyniósł 3,64 zł.
FANPAGE BRANŻY MOTORYZACYJNEJ
Reklama była nastawiona na kierowanie do rozmowy na Messengerze. Kampania trwała 60 dni. Otrzymaliśmy 89 nowych kontaktów z komunikatora, a koszt konwersacji wyniósł 4,19 zł.
Przykłady postów
ESKA CLUB








S-PLUS













TANKOWNIA










UNICORN









VIXA BOARDS








Nasza specjalność to prowadzenie social media i kampanii dla różnych branż. Tworzymy skuteczne reklamy, które zapewniają wysoce efektywną promocję Twojej firmy. Dzięki naszemu doświadczeniu i profesjonalnym narzędziom bez problemu dotrzemy do Twoich klientów. Zadbamy o to, aby reklama wyświetlała się tylko określonej grupie odbiorców.
Zapewniamy kompleksową obsługę firm w mediach społecznościowych tj. facebook oraz instagram polegającą na prowadzeniu profilu fanpage zwanej stroną.
Dla każdego klienta operator profilu przygotowuje indywidualną strategię działania zgodnie z wybranym przez klienta pakietem.
Działamy na terenie całej Polski dzięki temu, że internet nas nie ogranicza!
Niezależnie od tego, czy Twoja firma prowadzi działalność w takich miastach jak Śrem, Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gostyń, Gorzów Wielkopolski, Katowice, Kielce, Kalisz, Kraków, Leszno, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Gniezno, Warszawa, Wrocław czy Zielona Góra nasza współpraca będzie odbywać się najwyższym poziomie
i bez żadnych przeszkód.
Prowadzisz swój biznes lokalnie np. w Gdańsku, a chciałbyś pozyskać klientów z trójmiasta? Nic trudnego, dzięki odpowiedniemu lokalizowaniu kampanii promowane posty na Twoim fanpage trafią do odpowiedniej grupy potencjalnych klientów.
Stworzymy i wykreujemy wizerunek Twojej firmy na głównych i największych portalach społecznościowych na świecie. Oferujemy stworzenie oraz prowadzenie strony FanPage dla Twojej firmy na Facebooku, a także Instagramie.