Wróć do listy


produktów

05.06.2024

Nowość na Instagramie — cztery dodatkowe opcje interaktywnych naklejek.

Małgorzata Rojek


Instagram wprowadził cztery nowe interaktywne naklejki, mające na celu zwiększenie zaangażowania i interakcji w aplikacji. Powodem dodania nowych opcji jest chęć utrzymania zaangażowania w In-Stream. Czy dodatkowe naklejki zatrzymają użytkowników zgodnie z oczekiwaniami Instagrama?

Co nowego?

1. Naklejka „Add Yours Music”:

Pierwsza z nowych naklejek to „Add Yours Music”, która pozwala użytkownikom odpowiadać na historię wybranym utworem muzycznym. Jak widać na przykładzie, użytkownicy mogą dodać piosenkę jako odpowiedź na historię, co stanowi nową formę interakcji. To wersja popularnej już naklejki „Add Yours”, ale skupiona na muzyce. Dzięki temu Instagram może wykorzystać rosnącą rolę muzyki w zaangażowaniu użytkowników, zwłaszcza tych młodszych.

2. Naklejka „Reveal”:

Naklejka Reveal to kolejna z oferowanych nowości, pozwalająca na ujawnienie obrazu dopiero po wysłaniu wiadomości prywatnej. Innymi słowy, jest to dość ciekawie zapowiadająca się opcja, której celem jest zaangażowanie użytkowników poprzez w swojego rodzaju grę/quiz. Podczas której zadaniem widza jest odgadnięcie tego, co aktualnie znajduję się za zamazanym obrazie.

„Po wybraniu naklejki Reveal zostaniesz poproszony o podanie podpowiedzi dla znajomych na temat tego, co mogą znaleźć za Twoją rozmazaną historią.”

Co to oznacza? Użytkownicy chcący poznać odpowiedź muszą wysłać prywatną wiadomość, aby zobaczyć obraz twórcy, który stanie się widoczny automatycznie po jej wysłaniu.

3. Naklejka „Cutouts„:

Kolejna z nowych naklejek to „Cutouts” umożliwiająca stworzenie naklejki z dowolnej części zdjęcia, którą można potem wykorzystać w innych kontekstach. Chociaż niektórzy użytkownicy mieli już dostęp do tej funkcji od stycznia, teraz wszyscy będą mogli korzystać z opcji „Wycinek” w swoich kompozycjach.

4. Ramki przypominające „Polaroid„:

Ostatnia nowość to ramki przypominające Polaroid, które zamieniają zdjęcia w fotografie w stylu vintage. Najciekawszym elementem jest to, że widzowie muszą potrząsnąć telefonem, aby zobaczyć obraz.

Źródło: www.socialmediatoday.com/news/instagram-adds-interactive-sticker-options/715204/