Żaneta Lipska
Żaneta
Lipska

Wiecie jak różne mogą być kampanie reklamowe na Facebooku?

Poniżej przedstawiamy Wam kilka opcji! ;)

1. Kampania zasięgowa – kiedy naszym celem jest dotarcie do jak największej liczby osób, jak najmniejszym kosztem, możemy śmiało wybrać ten rodzaj kampanii, głównie wykorzystujemy tą opcje do budowania wizerunku i świadomości marki.

2. Kampania lokalna – sposób dzięki, któremu możemy dotrzeć do ludzi z naszej okolicy (geotargetowanie), czyli możemy „przyciągnąć” do siebie osoby, które znajdują się niedaleko siedziby naszej firmy, lokalne biznesy często wybierają te kampanie, bo daję ona dobre efekty.

3. Kampania produktowa – czyli reklamy skierowane głównie na remarketing, na konkretne produkty, wykorzystuję się tu tzw. śledzące reklamy.

4. Kampania leadowa – czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów tzn. leadów, poprzez wypełnienie na przykład formularza kontaktowego.

Jak sądzisz, która kampania sprawdziłaby się u Ciebie? :)

Poniżej nasz film na ten temat. :)

 

5/5 - (1 vote)