OFERTA PRACY:

Social Media Manager – 1/2 etatu (80h miesięcznie)

Miejsce pracy: Home Office

Codzienne zadania:

  • Prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok)
  • Tworzenie postów i grafik do postów
  • Konfiguracja i prowadzenie kampanii reklamowych
  • Komunikacja mailowa i telefoniczna z obsługiwanymi klientami
  • Uczestnictwo w omawianiu planu działań dla klientów
  • Raportowanie efektów pracy klientom

Co musisz umieć?

  • Dobra znajomość Facebook, Instagram, TikTok, Linkedin
  • Podstawowa znajomość Menadżera reklam Meta Ads
  • Pisać angażujące teksty
  • Obsługa programu Canva
  • Musisz mieć poczucie estetyki i zainteresowania reklamą oraz social media
  • Umiejętność samoorganizacji pracy i samodyscypliny
  • Umiejętności analityczne, kreatywność i motywacja do pracy
  • Komunikatywność, umiejętność szybkiego działania

Wymagamy:

  • Minimum 12 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Przykłady postów i grafik (załącz do CV)

Oferujemy:

  • Etat 1/2
  • Umowa o pracę na czas nieokreślony (na początek 2 miesiące próbne)
  • Wynagrodzenie UoP: 1900 brutto + premie miesięczne i kwartalne (zależne od efektów)
    lub wynagrodzenie B2B: 2300 zł brutto + premie miesięczne i kwartalne (zależne od efektów)
  • Praca w trybie Home Office
  • Dostęp do platformy szkoleń i kursów
  • Telefon służbowy, laptop
  • Bezproblemowe urlopy, również w długie weekendy i święta
  • Elastyczne godziny pracy
  • Soboty i niedziele oczywiście wolne

Wyślij CV i przykłady postów oraz grafik na [email protected]

Rekrutacja trwa do 14.05.2023 r