OFERTA PRACY:

Social Media Manager

Miejsce pracy: Home Office

Codzienne zadania:

  • Prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok)
  • Tworzenie postów i grafik do postów
  • Konfiguracja i prowadzenie kampanii reklamowych
  • Komunikacja mailowa i telefoniczna z obsługiwanymi klientami
  • Uczestnictwo w omawianiu planu działań dla klientów
  • Raportowanie efektów pracy
 

Co musisz umieć?

  • Dobra znajomość Facebook, Instagram, Linkedin
  • Zaawansowana znajomość Menadżera reklam Facebook
  • Pisać atrakcyjne teksty
  • Obsługa programu typu Canva
  • Musisz mieć poczucie estetyki i zainteresowania reklamą oraz social media
  • Umiejętność samoorganizacji pracy i samodyscypliny
  • Umiejętności analityczne, kreatywność i motywacja do pracy
  • Komunikatywność, umiejętność szybkiego działania
 

Wymagamy:

  • Minimum 12 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia w realizacji kampanii reklamowych
  • Przykłady napisanych krótkich i dłuższych tekstów 
 
 

Oferujemy:

  • Umowa o pracę na czas nieokreślony (na początek 2 miesiące próbne)
  • Wynagrodzenie 2500-3500 zł netto + premie miesięczne i kwartalne (zależne od umiejętności)
  • Praca w trybie Home Office
  • Dostęp do platformy szkoleń i kursów
  • Telefon służbowy, laptop
  • Bezproblemowe urlopy, również w długie weekendy i święta
  • Praca od 7:30 – 15:30 (na prośbę umożliwiamy również elastyczne godziny pracy)
  • Soboty i niedziele oczywiście wolne
  • Słodkości, wino i kasa na święta
 
 
 

Wyślij CV i przykłady tekstów na [email protected]