OFERTA PRACY:

Specjalista ds. sprzedaży usług Social Media

Miejsce pracy: Home Office

Codzienne zadania:

  • pozyskiwanie nowych klientów (wyłącznie B2B z rynku polskiego),

  • budowanie i utrzymywanie długofalowych, trwałych relacji z klientami,

  • rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów,

  • realizowanie założonych planów sprzedażowych,

  • przygotowywanie ofert oraz prezentacji handlowych,

  • bieżąca analiza rynku, działań konkurencji i zakresu oferowanych usług,

  • kontakt z Klientem przed przygotowaniem oferty,

  • dobór najlepszych koncepcji marketingowych dla Klienta,

  • mailowy, telefoniczny i bezpośredni (lub online) kontakt z Klientem,

  • nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami,

  • wyszukiwanie i budowanie baz danych,

  • korzystanie z narzędzi do automatyzacji sprzedaży, mailingów i LinkedIna,

  • bezpośrednia współpraca z działem marketingu,

  • wprowadzanie danych do systemu CRM i raportowanie,

  • poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów.

Wymagania:

  • min. 1-2 lata doświadczenia (najlepiej agencja seo, web, social media, interaktywna, kreatywna, reklamy),

  • doświadczenie w sprzedaży B2B,

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów internetowo i przez telefon,

  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,

  • swoboda prowadzenia rozmów, komunikatywność i umiejętność prowadzenia prezentacji,

  • samodzielność w działaniu, skrupulatność, terminowość i odpowiedzialność,

  • dbałość o detale, dobra znajomość zasad ortografii i stylistyki,

  • ogólna wiedza z zakresu sprzedaży i Digital Marketingu,

  • jeśli ponadto znasz branżę IT — to znaczy, że powinniśmy porozmawiać!

 

Mile widziane będą:

  • podstawowa wiedza z zakresu e-commerce, social media, SEO/SEM, content marketingu oraz znajomość trendów w tym obszarze,

  • wsparcie działań inbound i outbound marketingu,

  • pomoc w opracowywaniu strategii content marketingowych,

  • podejmowanie inicjatyw wewnątrz-organizacyjnych zwiększających efektywność działań sprzedażowych i marketingowych,

  • analiza rynku agencyjnego.

 
 

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznej i nie-korporacyjnej atmosferze,

  • możliwość całkowitej pracy zdalnej,

  • elastyczny czas pracy w godzinach 7:30-18:00,

  • elastyczność w zakresie formy zatrudnienia i godzin pracy,

  • jasne zasady wynagrodzeń i prowizji,

  • niezależne stanowisko, dużą swobodę w działaniu i realizacji swoich pomysłów sprzedażowych,

  • możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w warsztatach i szkoleniach

  • możliwość kształtowania swojego środowiska pracy,

  • pracę na mierzalnym i ciągle udoskonalanym procesie sprzedaży.

 
 
 

Wyślij CV na [email protected]l