OFERTA PRACY:
Specjalista ds. sprzedaży usług Social Media



Codzienne zadania:
pozyskiwanie nowych klientów (wyłącznie B2B z rynku polskiego),
budowanie i utrzymywanie długofalowych, trwałych relacji z klientami,
rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów,
realizowanie założonych planów sprzedażowych,
przygotowywanie ofert oraz prezentacji handlowych,
bieżąca analiza rynku, działań konkurencji i zakresu oferowanych usług,
kontakt z Klientem przed przygotowaniem oferty,
dobór najlepszych koncepcji marketingowych dla Klienta,
mailowy, telefoniczny i bezpośredni (lub online) kontakt z Klientem,
nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami,
wyszukiwanie i budowanie baz danych,
korzystanie z narzędzi do automatyzacji sprzedaży, mailingów i LinkedIna,
bezpośrednia współpraca z działem marketingu,
wprowadzanie danych do systemu CRM i raportowanie,
poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów.
Wymagania:
min. 1-2 lata doświadczenia (najlepiej agencja seo, web, social media, interaktywna, kreatywna, reklamy),
doświadczenie w sprzedaży B2B,
łatwość w nawiązywaniu kontaktów internetowo i przez telefon,
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
swoboda prowadzenia rozmów, komunikatywność i umiejętność prowadzenia prezentacji,
samodzielność w działaniu, skrupulatność, terminowość i odpowiedzialność,
dbałość o detale, dobra znajomość zasad ortografii i stylistyki,
ogólna wiedza z zakresu sprzedaży i Digital Marketingu,
jeśli ponadto znasz branżę IT — to znaczy, że powinniśmy porozmawiać!
Mile widziane będą:
podstawowa wiedza z zakresu e-commerce, social media, SEO/SEM, content marketingu oraz znajomość trendów w tym obszarze,
wsparcie działań inbound i outbound marketingu,
pomoc w opracowywaniu strategii content marketingowych,
podejmowanie inicjatyw wewnątrz-organizacyjnych zwiększających efektywność działań sprzedażowych i marketingowych,
analiza rynku agencyjnego.
Oferujemy:
pracę w przyjaznej i nie-korporacyjnej atmosferze,
możliwość całkowitej pracy zdalnej,
elastyczny czas pracy w godzinach 7:30-18:00,
elastyczność w zakresie formy zatrudnienia i godzin pracy,
jasne zasady wynagrodzeń i prowizji,
niezależne stanowisko, dużą swobodę w działaniu i realizacji swoich pomysłów sprzedażowych,
możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w warsztatach i szkoleniach
możliwość kształtowania swojego środowiska pracy,
pracę na mierzalnym i ciągle udoskonalanym procesie sprzedaży.