Wróć do listy


produktów

29.07.2021

Czym jest digital marketing?

Kinga Kondracka

Social Media Manager

Nieustanny rozwój technologii sprawił, że wiele branż przeniosła swoje działania do sieci. Digital marketing, czyli marketing cyfrowy to działania we wszystkich kanałach cyfrowych. Wiele firm zwłaszcza podczas pandemii COVID-19 odstawiło tradycyjny marketing na działania w Internecie. Zastanawiasz się, jakie działania wyróżnić możemy w Digital Marketingu? Przeczytaj mój artykuł!

Na marketing cyfrowy składają się takie działania jak:

  • SEO
  • Facebook Ads/Instagram Ads
  • Content Marketing
  • PPC
  • E-mail Marketing

 

Optymalizacja strony internetowej – SEO

SEO to działania polegające na pozycjonowaniu strony www w wyszukiwarkach. Dzięki wysokiej pozycji strona uzyskuje więcej odwiedzić a co za tym idzie osiąga lepsze wyniki sprzedaży.  SEO jest działaniem złożonym, na które wpływają takie czynniki jak: tittle, descriprion, treść (nagłówki H1 oraz H2) czy linkowania.

 

Facebook Ads/Instagram Ads

Social media marketing to działania promocyjne w mediach społecznościowych (np. na Facebook-u, Instagramie czy Linkedinie). Najbardziej popularnymi serwisami, w których dokonuję się działań promocyjnych jest Facebook oraz Instagram, gdzie mamy możliwość dokładnego stargetowania naszej grupy odbiorców. Jakie kampanie możemy wykonać? Kampania z celem:  ruch na stronę www, budowanie rozpoznawalności, pozyskanie kontaktów,  zasięg czy aktywność.

 

Content Marketing

Wartościowa treść przyciąga wiele osób. Spraw, aby Twój content dawał odbiorcą wartość. Mogą to być wartościowe posty, wpisy na blogu czy ebook. Treść jest kluczem do sukcesu!
Pamiętaj, że każda branża jest inna, dlatego komunikaty muszą być dopasowane do naszych klientów.

Pay-Per-Click

Jest to tzw. płatność za kliknięcie. Płacimy za każdego użytkownika, który kliknąć w nasza reklamę. Taka forma działań pozwala na wyświetlanie się reklamy na konkretnych stronach www i serwisach.

E-mail Marketing

Reklama poprzez pocztę elektroniczną funkcjonuję już od wielu lat, mimo to jest nadal bardzo skuteczną formą promocji. Wraz z rozwojem technologii proces ten jest dopracowany np. poprzez  dobieranie odpowiedniej bazy danych, programów do masowej wysyłki i automatycznych odpowiedzi.

Chciałbyś wprowadzić marketing cyfrowy, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Skontaktuj się z nami!

czym jest digital marketing