Wróć do listy


produktów

31.10.2019

7 narzędzi do pracy w social media

Aleksandra Bartkowiak

W sieci znajdziecie ogromną ilość przeróżnych narzędzi, które ułatwią pracę każdej osobie, która zajmuje się prowadzeniem social mediów. Postanowiliśmy pokazać Wam kilka z nich: 

I. Kiedy nie macie pod ręką grafika z pomocą przyjdzie Wam CANVA. Jest to świetny program graficzny, który ma ogromną ilość przeróżnych szablonów.  

II. Czasami sama graficzka nie wystarczy. W tym przypadku warto skorzystać z gifów, które ożywią Wasz fanpage. Na stronach https://giphy.com/create/gifmaker i https://ezgif.com/maker stworzycie mega ciekawe propozycje.  

III. Super narzędziem do tworzenia grafik jest https://generator.memy.pl/. Za pomocą tego generatora możecie stworzyć przeróżne memy.  

IV. Google Analytics – jest to narzędzie analityczne, za pomocą którego możecie monitorować czy użytkownicy przechodzą z profili w mediach społecznościowych na stronę www. 

V. Brand24 to narzędzie do monitorowania nie tylko social mediów, ale również  Internetu. Brand24 poinformuje Was o tym, czy użytkownicy internetu rozmawiają na temat waszej marki.

VI. Facebook audience insights – narzędzie Facebooka dzięki, któremu dostaniecie podstawowe dane na temat zainteresowań, zachowań i demografii waszych fanów lub wybranej grupy demograficznej na Facebooku. 

VII. Manychat ułatwi Wam pracę z odpisywaniem na wiadomości na FB. Podłączcie go do swojego fanpage’a i działajcie!  

VIII. Napoleoncat  –  dzięki niemu otrzymacie mega profesjonalny raport, oprócz tego za pomocą Napolena możecie zaplanować posty na różnych platformach. 

 

Mamy nadzieję, że te kilka narzędzi ułatwi Wam pracę w trakcie planowania działań w sm :)