Aleksandra Bartkowiak
Aleksandra
Bartkowiak

Podczas przygotowywania się do stworzenia reklamy już na samym początku musimy zdecydować o tym, jaki będzie jej cel. Do wyboru mamy kilkanaście opcji – każda z nich odpowiada za coś innego. W dzisiejszym wpisie opiszemy kilka możliwości, jakie możesz wybrać.  

 

1. Zasięg  

Zasięg wyświetla reklamę maksymalnej liczbie osób, dzięki temu możesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.  

 

2. Ruch 

Masz stronę www? Skorzystaj z tej opcji! Podczas tworzenia kreacji reklamowej dołączy adres URL. Użytkownik, który kliknie baner reklamowy, zostanie przeniesiony do witryny internetowej. W ten sposób wygenerujesz dodatkowy ruch.  

 

3. Wiadomości 

Jeśli zależy Ci na pozyskaniu kontaktów, to świetnym rozwiązaniem będzie skorzystanie z tego celu. W ten sposób FB kieruje reklamę do osób, które są skłonne do pisania wiadomości.  

 

4. Aktywność  

Stwórz reklamę z celem AKTYWNOŚĆ, aby zebrać polubienia pod postem lub zachęć odbiorców do wzięcia udziału w wydarzeniu!  

 

5. Promocja materiału wideo 

Przygotowałeś wideo? Chcesz je wypromować? Użyj tego rozwiązania -> WYŚWIETLENIE FILMU. Algorytm będzie kierował reklamę do osób, które z największym prawdopodobieństwem obejrzą Twój film!  

 

Menedżer firmy jest bardzo intuicyjnym narzędziem, jednak czasami może zdarzyć się tak, że wyniki, jakie udało nam się osiągnąć, są niezadowalające. W tej sytuacji warto skorzystać z pomocy osób, które znają się na tworzeniu kampanii. Napisz do nas. Przygotujemy dla Ciebie symulację i przedstawimy nasz pomysł na kampanię!