Żaneta Lipska
Żaneta
Lipska

Chcesz poznać kilka porad, aby tworzyć bardziej wartościowe posty?

 

Spróbuj odpowiedzieć sobie na poniższe pytania:

 

1. Jaka jest główna koncepcja twojego postu? Czy masz jasno określony cel? A czy wiesz czego oczekujesz po danym poście? Cele mogą być różne, ale po prostu bez ich wyznaczenia nie osiągniemy pożądanych efektów.

2. Czy post jest cenny dla odbiorców? Czy ma odpowiednie dla nich wartości? Treści tak naprawdę mogą być kluczem do drzwi naszego małego sukcesu. ;)

3. Czy posty zaspokajają potrzeby użytkowników? Jakie emocje wywołują, może Twoi odbiorcy poszukują rozrywkowych treści? Czy właśnie takie im „serwujesz”? :) A może chcą zdobyć jakąś konkretną wiedzę, czy pomoc? Jest wiele opcji, zatem oferuj obserwującym to czego właśnie szukają i potrzebują.

4. Czy przyciągasz uwagę? Twoje posty muszą się wyróżniać, by użytkownik w ogóle je dostrzegł. Pamiętajmy, że dziś cały internet jest przepełniony praktycznie „wszystkim”. By zaistnieć musimy wyjść na „pierwszy plan”.

5. Czy obserwator wie czego od niego oczekujesz? Daj jasno znać o tym w twoim wpisie. Na czym Ci zależy? Na polubieniach, komentarzach? A może opinii odbiorców? Krótko mówiąc -> Call to action – wezwanie do działania.

Nie ukrywamy – nie ma jednej złotej zasady, która sprawi, że post będzie idealny i świetnie odbierany/wyświetlany/lajkowany/komentowany.. Musimy próbować, uczyć się na błędach i wyciągać wnioski. Jeśli już wyrobicie sobie pewne reguły i zasady, których będziecie się trzymać – to tworzenie postów powinno pójść Wam już „z górki”. :)

Poniżej nasz film na ten temat. :)

5/5 - (1 vote)