Małgorzata Rojek
Małgorzata
Rojek

W poprzednim artykule pisałam czym jest Twitter i jak możemy z niego korzystać. Dziś przedstawię kilka złotych zasad, które z pewnością pomogą Wam podczas prowadzenia własnego firmowego fanpage na Twitterze. Zapraszam!

 

1) DOBIERZ ODPOWIEDNI CONTENT

Fundamentem do osiągnięcia sukcesu podczas prowadzenia każdego fanpage jest dobranie odpowiedniego stylu komunikacji, a co za tym idzie – contentu do jego odbiorcy.

Pamiętajmy zatem, że dobry content to taki, który:
– odpowiada na potrzeby Twojego odbiorcy,
– jest zrozumiały i dopasowany do wybranej przez Ciebie grupy docelowej,
– buduje relacje z odbiorcą,
– uatrakcyjnia wizerunek Twojej marki i odróżnia ją od konkurencji,
– skutecznie zwiększa sprzedaż.

2) NIE DODAWAJ ZBYT DUŻO TREŚCI

Nawiązując do poprzedniego punktu pamiętaj, że maksymalna ilość tweeta wynosi 280 znaków. Nie oznacza to jednak, że musimy wykorzystać całą możliwą pulę. Czasem warto dodać mniej.

3) DODAWAJ HASHTAGI

Dodawaj je do każdego swojego wpisu. Sprawdzaj i testuj najpopularniejsze hashtagi.

4) DBAJ O SWOICH OBSERWATORÓW

Buduj relacje z swoimi fanami i angażuj ich do działania. Pozwól im na czynny udział w rozwoju swojej firmy. Pytaj ich zatem o opinie! Niech poczują, że są dla Ciebie ważni i liczysz się z ich zdaniem.

5) NIE ZAPOMINAJ O OBSERWOWANYCH PRZEZ CIEBIE PROFILACH

Zaznacz swoją obecność wśród obserwowanych przez Ciebie profili. Regularnie dodawaj do swojego grona profile, które nawiązują do Twojej działalności.

6) ANGAŻUJ SIĘ

Aktywnie uczestnicz w dyskusjach. Staraj się być na bieżąco z najważniejszymi informacjami ze świata. Tweetujretweetuj regularnie. Pamiętaj, że na Tweeterze liczy się tu i teraz!

7) SPRAWDŹ KONKURENCJE

Zobacz jak robi to Twoja konkurencja. Sprawdź co się u niej dzieje! Taka analiza może stać się nieocenionym źródłem inspiracji i pomysłów.

To na tyle! Mam nadzieję, że tych kilka wskazówek pomogą i zdecydowanie ułatwią Wam prowadzenie w przyszłości swoich firmowych fanpage na Twitterze.

 

Źródło:
brandbay.pl/blog/jak-prowadzic-konto-firmowe-na-twiterze/