Żaneta Lipska
Żaneta
Lipska

Jakie są cele prowadzenia fanpage’a?

Po co skrupulatnie prowadzić swój firmowy fanpage?

Oto kilka przykładów, które mogą Was do tego zachęcić. :)

 

– budujesz zaangażowanie użytkowników i nawiązujesz z nimi dobre relacje

– pozyskujesz nowych klientów

– na bieżąco możesz informować o aktualnych usługach/promocjach/akcjach itp.

– fanpage jest dostępny dla klientów cały czas/ całą dobę

– budujesz i wzmacniasz pozycje marki, jej świadomości oraz cały wizerunek

– możesz zwiększyć np. ilość polubień poprzez skutecznie prowadzone kampanie reklamowe (oczywiście są też inne pożądane efekty kampanii :) )

– coraz więcej biznesów bardzo dobrze funkcjonuje na kanałach społecznościowych, np. salony fryzjerskie (dzięki temu między innymi możesz umówić się na wizytę poprzez FB w łatwy, szybki i dostępny dla Ciebie sposób)

Oto kilka pozycji, które mogą Was przekonać do prowadzenia firmowego fanpage’a. :)

 

Poniżej nasz film na ten temat. :)

 

5/5 - (1 vote)