Jakie są cele prowadzenia fanpage’a?
Po co skrupulatnie prowadzić swój firmowy fanpage?
Oto kilka przykładów, które mogą Was do tego zachęcić. :)
– budujesz zaangażowanie użytkowników i nawiązujesz z nimi dobre relacje
– pozyskujesz nowych klientów
– na bieżąco możesz informować o aktualnych usługach/promocjach/akcjach itp.
– fanpage jest dostępny dla klientów cały czas/ całą dobę
– budujesz i wzmacniasz pozycje marki, jej świadomości oraz cały wizerunek
– możesz zwiększyć np. ilość polubień poprzez skutecznie prowadzone kampanie reklamowe (oczywiście są też inne pożądane efekty kampanii :) )
– coraz więcej biznesów bardzo dobrze funkcjonuje na kanałach społecznościowych, np. salony fryzjerskie (dzięki temu między innymi możesz umówić się na wizytę poprzez FB w łatwy, szybki i dostępny dla Ciebie sposób)
Oto kilka pozycji, które mogą Was przekonać do prowadzenia firmowego fanpage’a. :)
Poniżej nasz film na ten temat. :)