chevron

Wróć do listy
produktów

01.02.2021

Cele prowadzenia fanpage’a.

Żaneta Lipska

Jakie są cele prowadzenia fanpage’a?

Po co skrupulatnie prowadzić swój firmowy fanpage?

 

Oto kilka przykładów, które mogą Was do tego zachęcić. :)

 

– budujesz zaangażowanie użytkowników i nawiązujesz z nimi dobre relacje

– pozyskujesz nowych klientów

– na bieżąco możesz informować o aktualnych usługach/promocjach/akcjach itp.

– fanpage jest dostępny dla klientów cały czas/ całą dobę

– budujesz i wzmacniasz pozycje marki, jej świadomości oraz cały wizerunek

– możesz zwiększyć np. ilość polubień poprzez skutecznie prowadzone kampanie reklamowe (oczywiście są też inne pożądane efekty kampanii :) )

– coraz więcej biznesów bardzo dobrze funkcjonuje na kanałach społecznościowych, np. salony fryzjerskie (dzięki temu między innymi możesz umówić się na wizytę poprzez FB w łatwy, szybki i dostępny dla Ciebie sposób)

Oto kilka pozycji, które mogą Was przekonać do prowadzenia firmowego fanpage’a. :)

 

Poniżej nasz film na ten temat. :)