Wróć do listy


produktów

31.10.2019

3 zasady prowadzenia firmowego Facebooka

Aleksandra Bartkowiak

Facebook to nie tylko platforma społecznościowa, to również idealne miejsce do promocji własnego biznesu. Dzięki tej platformie komunikacja z klientem jeszcze nigdy nie była tak prosta! Posiada nie Facebooka stało się koniecznością, ponieważ to dzięki niemu możemy w prosty sposób dotrzeć z materiałem reklamowym do klientów. Czy Facebook nadaje się do promocji Twojego biznesu? Sprawdź poniżej! Niezależnie od tego, jaki biznes prowadzisz, musisz pamiętać o komunikacji z klientem oraz odpowiednim contencie!

 

KOMUNIKACJA

Jeśli nie będziesz odpowiadać szybko i sprawnie, to klienci napiszą do konkurencji. Na rynku znajdziesz ogromną ilość Chatbotów, które pomogą usprawnić Twoją komunikację z klientem. W komunikacji ważne jest to, aby reagować na wszelkie komentarze i opinie, które pojawiają się na Twoim Fanpage. Dzięki reakcji obserwujących możesz wyciągnąć wnioski na temat własnego biznesu.

 

CONTENT

Twórz treści odpowiednie do Twojej grupy odbiorców. Przed publikacją postów zastanów się, czy treść, którą właśnie dodajesz, jest dla Ciebie atrakcyjna i czy zwróciłbyś na nią uwagę podczas scrollowania FB?

 

BIZNES B2B

Facebook oferuje sporą ilość formatów reklamowych. Ciekawym rozwiązaniem do promocji biznesu B2B jest reklama kontaktowa, dzięki której zdobędziesz dane do swoich potencjalnych klientów. Wydaje się to takie proste, prawda? Pamiętaj, że wszystko zależy od kreacji reklamowej! Musi ona zachęcić użytkownika do pozostawienia swoich danych kontaktowych. Oprócz reklamy kontaktowej ciekawą formą promocji fanpage’a z branży B2B są grupy na Facebooku. Umożliwiają one nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z osobami z branży.