Wróć do listy


produktów

26.03.2021

Darmowe funkcje na Facebooku, które warto znać – 7 przykładów

Aleksandra Bartkowiak

Stale słyszymy o płatnych kampaniach, których celem jest tworzenie reklam do grupy docelowej. Jednak czy na Facebooku istnieją jeszcze  darmowe funkcje, które pomogą nam w prowadzeniu firmowego fanpage’a? Odpowiedź znajdziesz poniżej!

 

Platforma Facebook pod względem płatnych działań daje nam szerokie możliwości, ponieważ za pomocą menedżera firmy można stworzyć reklamy z różnym celem m.in.:

  • budowanie rozpoznawalności
  • konwersje
  • ruch
  • aktywność
  • pozyskanie kontaktów

 

 

 

Jednak w kwestii działań organicznych mamy również sporo możliwości do wyboru a są to:

 

  1. WYDARZENIA – dzięki FB całkowicie bezpłatnie możesz utworzyć wydarzenie i opublikować je na swojej stronie. Oprócz tego platforma daje nam możliwość zapraszania znajomych i  osób obserwujących fanpage. Zatem jeśli planujesz zorganizować event, to koniecznie skorzystaj z tej DARMOWEJ FUNKCJI.
  2. TRANSMISJA NA ŻYWO – w dobie pandemii organizowanie transmisji na żywo stało się czymś normalnym, ponieważ za jej pomocą możesz zorganizować wydarzenie online, które będzie miało premierę na tej platformie
  3. RELACJA – kolejna funkcja, która zyskuje na popularności. Pamiętaj, że możesz opublikować ją równocześnie na Facebooku i Instagramie, dzięki temu komunikat pojawi się na obu platformach.
  4. GRUPY –  zdecydowanie to jest ich czas! W tym miejscu spotykają się osoby, które są zainteresowane daną tematyką. Publikują tam różne materiały, opinie i nawiązują relacje z innymi użytkownikami.
  5. MESSENGER I CHATBOTY – nawiązywanie relacji jeszcze nigdy nie było tak proste! Dzięki Messengerowi klienci mogą być w stałym kontakcie z Twoją firmą. Co więcej, dzięki konfiguracji chatbotów użytkownicy mogą poznać odpowiedź na wybrane pytanie już w kilka sekund!
  6. OFERTY PRACY – szukasz pracownika? Dodaj ogłoszenie również na Facebooka! Do tego celu wykorzystaj specjalną funkcję, która umożliwia zamieszczenie takiego ogłoszenia.
  7. SKLEP – jeśli zajmujesz się sprzedażą produktów, to zachęcamy Cię do skorzystania z tej zakładki. Za jej pomocą możesz kierować użytkowników do Twojej strony internetowej.

 

WOW! To aż 7 przykładów BEZPŁATNYCH działań na Facebooku! Wiedziałeś, że jest ich aż tyle?! Z którego rozwiązania planujesz korzystać?

Poniżej nasz film na ten temat. :)