Obecność firm usługowych w social mediach to obowiązek! Jeśli nie ma Twojego biznesu w sieci, to niestety sporo tracisz…Za pomocą Facebooka możesz zebrać sporą grupę nowych klientów! Zacznij od ustalenia strategii. Zastanów się, jaki jest Twój cel. Może chcesz zadziałać wizerunkowo? A może zależy Ci na sprzedaży?
W poniższym wpisie pokażemy Ci, jak robią to inni!
W komunikacji B2C nie musisz publikować długich postów opatrzonych rozbudowanymi case studies. Wystarczy, że pokażesz swoje portfolio! W branży fotograficznej już samo zdjęcie robi post! :)
Jeśli marka kieruje swój komunikat do klienta indywidualnego, to wystarczy, że doda infografikę, film lub krótką treść.
Przed i po – użytkownicy lubią takie posty!
Pokaż co się u Was dzieje. Przedstaw swój zespół.
Branża prawnicza tylko na poważnie? Skądże! Trochę prywaty na profilu nie zaszkodzi:)
Pokaż na jakim etapie prac jesteś :)
W komunikacji B2C możesz pozwolić sobie na luźniejszy charakter postów. Jednak podczas tworzenia kreacji reklamowej musisz pamiętać o swojej grupie docelowej. Treści publikowane na tego typu profilach muszą być zrozumiałe dla odbiorcy (napisane prostym językiem) :) No to co? Do dzieła!
Poniżej nasz film na ten temat. :)