Żaneta Lipska
Żaneta
Lipska

Poniżej znajdziecie 8 podpowiedzi – jak prowadzić firmowy Instagram.

1. Skupmy się na dbaniu o dobrą jakość publikowanych treści. Niech posty będą interesujące dla oka. Estetyka musi stać się Waszym najlepszym przyjacielem. ;) Jednak nie tylko zdjęciami żyje Insta – warto publikować także wideo i aktywnie korzystać z InstaStories.

2. Hasztagi! Korzystajmy z nich, po to przecież są. :) Zwiększajmy nimi swoje zasięgi.

3. Tagujmy miejsca i lokalizacje, to pozwoli twojemu zdjęciu dotrzeć do większej ilości osób. Oznaczajmy również inne profile w swoich postach.

4. Staniesz się bardziej aktywny i widziany, gdy zaczniesz wchodzić w konwersację z innymi użytkownikami. Lajkuj ich posty, dodawaj komentarze, udzielaj się na innych profilach, reaguj na relację itp.

5. Regularność! Jest to złota zasada, której nigdzie nie może zabraknąć. :)
Planujmy nasze działania z wyprzedzeniem, jednak nie zapomnijmy o dodawaniu codziennych stories – one też przyciągają obserwujących.

6. Bądź inspiracją, zachęcaj, podpowiadaj, angażuj! Po prostu stwórz dla swoich obserwatorów profil, gdzie znajdą dawkę dobrej motywacji i pomysłów. Spraw by użytkownicy codziennie mieli ochotę zaglądać na twój profil.

7. Obserwuj inne biznesowe konta – będziesz wiedział co dzieje się także u twojej konkurencji. Jak wiadomo ze wszystkimi warto utrzymywać dobre relacje, to także mały fundament budowania marki. Pamiętajmy, że możemy trafiać w ten sam target, jednocześnie nie będąc konkurencją dla innej firmy.

8. Próbuj różnych strategii, testowanie zróżnicowanych działań to najlepsza nauka. Wyciągnięte wnioski na pewno posłużą Ci w przyszłości.

To kilka zasad, które mogą zapewnić Wam lepsze wyniki w działaniach na Instagramie.
Śmiało spróbujcie zastosować się choć do jednej z tych reguł i sprawdźcie efekty. ;)

Poniżej nasz film na ten temat. :)