Aleksandra Bartkowiak
Aleksandra
Bartkowiak

Serwisy społecznościowe to idealne miejsce do komunikacji z innymi oraz promocji własnego biznesu. Jeśli nie wiesz, jak założyć Facebooka, to ten wpis jest dla Ciebie.  

 

Fanpage – dlaczego warto? 

 

1.WIDOCZNOŚĆ 

Dzięki stronie firmowej budujesz pozycję swojej marki i zwiększasz jej widoczność. Czy wiesz, że  użytkownicy bardzo często sprawdzają opinie o firmie nie tylko w Google, ale również na Facebooku?

 

2. DOSTĘPNOŚĆ 24H

Dajesz swoim klientom nielimitowany dostęp do Twojej oferty.

 

3.REALIZACJA

Za pomocą Facebooka  możesz zaprezentować klientowi swoje portfolio, które z pewnością przekona go do skorzystania z Twojej oferty.  

 

4. INFORMACJA

Fanpage jest miejscem, gdzie poinformujesz swoich klientów o najnowszym produkcie, zmianie oferty czy aktualnych rabatach. Oprócz tego osoby zainteresowane Twoją ofertą mogą zapoznać się ze szczegółowymi opisami produktów.  

 

Jak założyć Facebooka? 

Zakładanie Facebooka jest bardzo intuicyjne i zajmuje kilka minut.  

Krok nr 1: Wejdź na stronę: https://www.facebook.com/ 

Krok nr 2: Uzupełnij pola swoimi danymi (imię, nazwisko, adres email lub numer telefonu) 

Krok nr 3: Wpisz swoje hasło oraz podaj datę urodzenia  

Krok nr 4: Zaakceptuj regulamin i kliknij przycisk: “Zarejestruj się” 

 

Jeśli pojawi się jakikolwiek problem podczas zakładania konta, to wypełnij ten formularz https://www.facebook.com/help/contact i opisz w nim, co się stało.  

 

Ok pierwsza część za Tobą! Teraz czas na założenia fanpge’a Twojej firmy.  

 

Krok nr 1 

Na niebieskim pasku wybierz “Utwórz stronę” 

 

Krok nr 2 

W kolejnym kroku decydujesz o formie fanpage’a. 

 

Krok nr 3 

Wpisz nazwę swojej marki/firmy i wybierz kategorię. 

 

Krok nr 4 

Kliknij “Kontynuuj” i gotowe! 

 

Fanpage Twojej firmy jest gotowy! Teraz możesz tworzyć posty i reklamy, aby promować swoją firmę w sieci.