Serwisy społecznościowe to idealne miejsce do komunikacji z innymi oraz promocji własnego biznesu. Jeśli nie wiesz, jak założyć Facebooka, to ten wpis jest dla Ciebie.
Fanpage – dlaczego warto?
1. WIDOCZNOŚĆ
Dzięki stronie firmowej budujesz pozycję swojej marki i zwiększasz jej widoczność. Czy wiesz, że użytkownicy bardzo często sprawdzają opinie o firmie nie tylko w Google, ale również na Facebooku?
2. DOSTĘPNOŚĆ 24H
Dajesz swoim klientom nielimitowany dostęp do Twojej oferty.
3. REALIZACJA
Za pomocą Facebooka możesz zaprezentować klientowi swoje portfolio, które z pewnością przekona go do skorzystania z Twojej oferty.
4. INFORMACJA
Fanpage jest miejscem, gdzie poinformujesz swoich klientów o najnowszym produkcie, zmianie oferty czy aktualnych rabatach. Oprócz tego osoby zainteresowane Twoją ofertą mogą zapoznać się ze szczegółowymi opisami produktów.
Jak założyć Facebooka?
Zakładanie Facebooka jest bardzo intuicyjne i zajmuje kilka minut.
Krok nr 1: Wejdź na stronę: https://www.facebook.com/
Krok nr 2: Uzupełnij pola swoimi danymi (imię, nazwisko, adres email lub numer telefonu)
Krok nr 3: Wpisz swoje hasło oraz podaj datę urodzenia
Krok nr 4: Zaakceptuj regulamin i kliknij przycisk: “Zarejestruj się”
Jeśli pojawi się jakikolwiek problem podczas zakładania konta, to wypełnij ten formularz https://www.facebook.com/help/contact i opisz w nim, co się stało.
Ok pierwsza część za Tobą! Teraz czas na założenia fanpge’a Twojej firmy.
Krok nr 1
Na niebieskim pasku wybierz “Utwórz stronę”
Krok nr 2
W kolejnym kroku decydujesz o formie fanpage’a.
Krok nr 3
Wpisz nazwę swojej marki/firmy i wybierz kategorię.
Krok nr 4
Kliknij “Kontynuuj” i gotowe!
Fanpage Twojej firmy jest gotowy! Teraz możesz tworzyć posty i reklamy, aby promować swoją firmę w sieci.