Aleksandra Bartkowiak
Aleksandra
Bartkowiak

Jeśli nie jesteście przekonani do tego narzędzia lub nie wiecie, na czym dokładnie  polega, to zapoznajcie się z naszym artykułem, w którym przedstawimy Wam 5 powodów, dlaczego warto tworzyć newslettery?! Miłego czytania!

 

 

Oprócz publikacji postów w social mediach warto mieć na uwadze inne narzędzia, które przyczyniają się do rozwoju marki. Jednym z nich jest Newsletter, czyli automatyczny mechanizm do wysyłania maili. Dlaczego warto go tworzyć?

  1. Stały kontakt z klientem – wiadomości tego typu przypominają o Twojej marce jej użytkownikom, dzięki temu jesteś z nim w stałym kontakcie i nie dajesz o sobie zapomnieć.
  2. Przenośnik informacji – za jego pomocą możesz poinformować klientów m.in. o nadchodzącej promocji czy zmianach w Twojej firmie.
  3. Generuje ruch  – stworzyłeś nowy produkt, a może chcesz pochwalić się nową wizualizacją, która pojawiła się na stronie? Wykorzystaj do tego newsletter i przekieruj czytelników do Twojej witryny.
  4. Zwiększa sprzedaż – dodaj do newslettera najnowsze produkty i sprzedawaj!
  5. Darmowe narzędzie – czy wiesz, że newsletter jest darmowym narzędziem? Oczywiście, jeśli Ci zależy na bardziej zaawansowanych opcjach, możesz skorzystać z wersji PRO, jednak uważamy, że na sam początek darmowa wersja powinna Ci wystarczyć.

 

Dobry newsletter to?

  • stały szablon, w którym będziesz zmieniać treść – wybrany układ graficzny sprawi, że użytkownicy przyzwyczają się do niego
  • atrakcyjny komunikat – zapewnij czytelnikowi wartościową treść oraz atrakcyjny tytuł, który zwróci jego uwagę

Kreator newslettera – jaki wybrać?

W sieci znajdziecie sporo kreatorów, które pozwolą Wam stworzyć newslettery należą do nich m.in.:

  • Freshmail
  • Getresponse
  • Mailchimp

 

To jak? Przekonaliśmy Cię do korzystania z newslettera?

Poniżej nasz film na ten temat. :)