Więcej opcji dla administratorów grup
Asystent administratora – jest to narzędzie, które pozwala nam ustalić reguły, na podstawie których moderowane będą posty w grupie. Na przykład opcja ta pozwala nam ustawić słowa kluczowe, dzięki którym posty zostaną odrzucane oraz pojawiła się automatyczna opcja usuwania nieaktywnych (od dłuższego czasu) użytkowników.
Materiały markowe w publicznych grupach – Menedżer Współpracy z Markami, miejsce gdzie firma będzie mogła podjąć współpracę promowania się w danej grupie.
Certyfikacja zarządzania społecznością – administratorzy mogą skorzystać z kursu online nawiązującego do kreowania oraz tworzenia, budowania i angażowania społeczności użytkowników.
Nowe tematy – czyli umożliwienie porządkowania treści względem tematów, hasztagów, czy też przypięcia ważnej treści.
Z dodatkowych funkcji pojawiły się również:
– bardziej angażujące posty współtworzone, czy też lubiane Q&A,
– dostosowanie profilu pod daną grupę,
– dodana została ikona, która kieruje do sekcji postów dodawanych w grupach (do których należy dany użytkownik).
Nowe funkcje idealnie wpisują się w panujące aktualnie trendy social media, mamy tu sporo udogodnień, a jak widać Facebook (i nie tylko on) dąży do angażowania użytkowników, tak jak tylko jest to możliwe. :)
źródło – https://inmarketing.pl/blog/co-nowego-w-mediach-spolecznosciowych-pazdziernik-2020/?fbclid=IwAR0dHoUr5yF5rfTEEQSaAKNqrQ7DkTtMF5T7_EZw66g-KtySfr_865HJGns