Małgorzata Rojek
Małgorzata
Rojek

poprzednim artykule z serii Nowości na LinkedIn informowałam Was o wprowadzonych modernizacjach. Czas na kolejną dawkę nowości! Zapraszam :)


Co nowego?

– Nowe zasady i standardy bezpieczeństwa. Od teraz LinkedIn daje możliwość odwołania się od decyzji w sprawie zgłoszonej przez nas treści. Osoby, które zgłoszą treści jako szkodliwe i niezgodne z regulaminem, otrzymają od władz serwisu wiadomość zawierającą informacje na temat podjętych działań. Każdą szkodliwą według nas treść będzie można zgłosić bezpośrednio z poziomu chata lub zaraz pod danym np. postem.

(Źródło: grzegorzmiecznikowski.pl/co-zmienilo-sie-i-zmieni-na-linkedin-do-konca-2020-roku/)

– Zmiany i jeszcze raz zmiany w automatyzacji na LinkedIn. Tym razem na tak zwany celownik twórcy serwisu wzięli sobie wszelkie narzędzia do automatyzacji. Oznacza to, że każde nieregulaminowe – nieautoryzowane narzędzie lub bot może być przez portal zbanowane, a korzystające z nich konto zablokowane.

– Nowy, odświeżony interfejs oraz LinkedIn Stories – więcej informacji na ten temat znajdziecie w poprzednich artykułach :)

 

Zmiany nie ominęły także profili osobowych jak i kont firmowych. Wprowadzono w nich szereg zmian. Sprawdźcie sami!

 

– Zmianie uległ przede wszystkim limit znaków w nagłówku. Od teraz możemy umieścić w nim aż do 220 znaków. Zmiana limitu związana jest głównie z usunięciem z profili logotypów oraz kart z danymi firm. W tej chwili to co wpiszemy w nagłówku będzie odgrywało istotną rolę w pozycjonowaniu naszego profilu. Dlatego warto zwrócić uwagę na to, jakie kluczowe fazy w nim zamieścimy – np. tytuł stanowiska.

– Kolejną dość ciekawą opcją stanowi możliwość głosowego nagrania swojego imienia i nazwiska. Według twórców taki zabieg ma na celu nie tylko zrobienie pierwszego dobrego wrażenia np. na pracodawcach, ale też ocieplenie relacji wewnątrzfirmowych między współpracownikami. Na ten moment opcja ta dostępna jest w aplikacji mobilnej obsługiwanej przez iOS oraz Androida.

(Źródło: grzegorzmiecznikowski.pl/co-zmienilo-sie-i-zmieni-na-linkedin-do-konca-2020-roku/)

– Czy wiesz kto obserwuje Twój profil na LinkedIn? Od teraz możesz to sprawdzić! Dzięki usprawnieniu przez serwis analizy statystyk administratorzy stron mogą skorzystać z opcji podglądu i dzięki temu bez przeszkód wyświetlać wszystkie osoby, które obserwują publikowaną przez nich twórczość. Opcja podglądu póki co dostępna jest tylko dla użytkowników kont firmowych.

– Nową dość ciekawą opcję stanowią biuletyny. Tak, zgadza się – na LinkedIn można stworzyć własny biuletyn, który może być subskrybowany przez innych użytkowników.

– Kolejna modyfikacja stron firmowych dotyczy publikowanych przez nich reklam i prowadzonych wydarzeń. Dzięki nowej opcji użytkownicy na profilu wybranej firmy mogą sprawdzić gdzie i kiedy dana firma organizowała lub dopiero będzie organizować wydarzenie firmowe, jak również czy zamieszcza reklamy i co reklamuje.


Jak widać LinkedIn nieustannie się zmienia, w wyniku czego w tym roku na serwisie pojawiło się wiele interesujących opcji. Ciekawa jestem jak te zmiany Wam się podobają, dajcie znać ;)

 


Źródło:

grzegorzmiecznikowski.pl/co-zmienilo-sie-i-zmieni-na-linkedin-do-konca-2020-roku/
dagmarapakulska.pl/linkedin-2020-nowosci-w-serwisie-ktorych-nie-mozesz-przegapic/