Małgorzata Rojek
Małgorzata
Rojek

Bez wątpienia rok 2020 przejdzie do historii jako przełomowy w Social Mediach. Mowa tu głównie o serwisach społecznościowych, które rok ten wybrały jako rok zmian dla swoich flagowych aplikacji. Facebook, Instagram a teraz LinkedIn – serwisy kolejno wprowadzały wiele ciekawych modernizacji. Jesteście ciekawi zmian na LinkedInie? Sprawdźcie sami!


Co nowego?

– Otwórz się na pracę czyli nowa nakładka na zdjęcie profilowe. Zgadza się, twórcy LinkedIn postanowili udostępnić swoim użytkownikom nową nakładkę jaką jest Open to Work.” Głównym zadaniem nakładki ma być informowanie przyszłych pracodawców o gotowości do pracy i zachęcanie do kontaktu. Według wyników udostępnionych przez serwis wynika, że osoby korzystające z nakładki otrzymują o 40% więcej wiadomości od potencjalnych pracodawców aniżeli Ci którzy nie mają jej jeszcze ustawionej na swoich avatarach.


Źródło: (blog.linkedin.com oraz  www.proto.pl/aktualnosci/linkedin-wprowadza-nowa-reakcje-do-okazywania-wsparcia-i-funkcje-pomagajaca-szukac-pracy)

– W dobie pandemii Koronawirusa twórcy LinkedIn wyszli naprzeciw potrzebom użytkowników
i wprowadzili do swojego chata możliwość rozmów wideo. Rozmowa jest możliwa poprzez Zoom lub Microsoft Teams. Dodatkowo chat rozbudowano o możliwość cofnięcia lub usunięcia wysłanej już wiadomości – nawet tych zbiorczych.

– Skoro mowa już o chacie to warto w tym miejscu wspomnieć również o możliwości bezpośredniego dodawania emoji pod komentowanym przez nas wpisem. Użytkownicy mogą teraz dodać je bezpośrednio z okna komentarzy – w przeciwieństwie do poprzedniego rozwiązania, jakim było dodawanie emoji za pomocom dodatkowego rozszerzenia Google Chrome czy aplikacji mobilnej.

– Podobnie jak serwis Facebook – LinkedIn daje swoim użytkownikom możliwość wyrażenia się za pomocą emoji. Możemy zatem dowolnie głosować reakcjami pod wybranymi postami.

Źródło: (blog.linkedin.com oraz  www.proto.pl/aktualnosci/linkedin-wprowadza-nowa-reakcje-do-okazywania-wsparcia-i-funkcje-pomagajaca-szukac-pracy)

– Nawiązując jeszcze do wiadomości warto również wspomnieć o tak zwanych konwersacyjnych reklamach. Od teraz na LinkedIn mamy możliwość wysłania sponsorowanych wiadomości zawierających w sobie różne scenariusze, odpowiedzi oraz przyciski typu Call-to-Action.

 

Co sądzicie o wprowadzonych zmianach? Jesteście ciekawi kolejnych? Więcej nowości na temat LinkedIna w następnym artykule. Zapraszam!

 

Źródło:
grzegorzmiecznikowski.pl/co-zmienilo-sie-i-zmieni-na-linkedin-do-konca-2020-roku/
dagmarapakulska.pl/linkedin-2020-nowosci-w-serwisie-ktorych-nie-mozesz-przegapic/
proto.pl/aktualnosci/linkedin-wprowadza-nowa-reakcje-do-okazywania-wsparcia-i-funkcje-pomagajaca-szukac-pracy