Wróć do listy


produktów

30.03.2021

Płatne działania na Facebooku – omawiamy 3 cele

Aleksandra Bartkowiak

W jednym z naszych wpisów wspominaliśmy o działaniach organicznych, z których warto korzystać podczas prowadzenia firmowego Facebooka.  Z kolei w tym artykule skupimy się na 3 celach reklamowych, jakie oferuje nam Facebook w Menedżerze firmy. Jeśli interesuje Cię ta tematyka, to serdecznie zachęcamy do zapoznania się z poniższą treścią. Miłego czytania! 

Pod względem działań reklamowych w internecie Facebook jest doskonałym miejscem do tworzenia różnego rodzaju kampanii. Co więcej, menedżer firmy jest co po chwile ulepszany, dzięki temu można tworzyć zaawansowane kombinacje, które pomagają osiągnąć jeszcze lepsze wyniki reklamowe.

 

Jakie cele reklamowe oferuje Facebook i do czego służą?

Facebook podzielił cele na 3 kategorie, do których należą:

  • świadomość – w tym przypadku skupiamy się na budowaniu rozpoznawalności
  • działania – celem tego typu kampanii jest uzyskanie wybranego działania
  • konwersje – z kolei tutaj nastawiamy się na wybraną konwersję np. zakup produktu

 

 

Każda z kategorii ma kilka celów

 W przypadku ŚWIADOMOŚCI można wyróżnić:

  • rozpoznawalność marki
  • zasięg

W przypadku: DZIAŁAŃ można wyróżnić:

  • ruch
  • aktywność
  • instalacja aplikacji
  • wyświetlenia filmu
  • pozyskanie kontaktów
  • wiadomości

W przypadku: KONWERSJI:

  • konwersje
  • sprzedaż z katalogu
  • ruch w firmie

Jak możecie zauważyć, Menedżer reklam daj nam ogrom możliwości i kombinacji pod względem działań reklamowych. Pamiętajcie, że podczas tworzenia kampanii należy dobrać odpowiednią grupę docelową oraz przygotować właściwe kreacje reklamowe, które zwrócą jej uwagę.