Małgorzata Rojek
Małgorzata
Rojek

Jedną z najczęściej stosowanych strategii marketingowych w ostatnich latach jest RTM. Co to jest i na czym polega? Dowiecie się tego z poniższego artykułu. Zapraszam :)

 

Czym jest RTM?

RTM – czyli real time marketing to strategia marketingowa, która swoje działania opiera wyłącznie na nawiązywaniu do aktualnych wydarzeń i trendów ze świata. Wykorzystywana jest ona zwykle w Internecie za pomocą mediów społecznościowych.

Jak działa?

Założenie RTM jest dość proste bowiem strategia ta polega na jak najszybszej reakcji na pojawiające się wydarzenie, a następnie na rozprzestrzenieniu go wśród jak największej ilości użytkowników. Real time marketing prowadzony może być zarówno na podstawie niecodziennych lub topowych wydarzeń jak i tych przewidywalnych i występujących co roku np. dzień nauczyciela. Ważne aby wydarzenie do którego nawiązuje reklama miało miejsce krótko przed jej emisją.

Zalety RTM

– Jest świetnym sposobem na zaangażowanie odbiorców,
– zwiększa szanse przyciągnięcia jak największej ilości potencjalnych klientów,
– posiada oryginalną formę,
– spełnia oczekiwania jak i wpasuje się w trendy Klientów,
– pomaga skupić uwagę odbiorców na daną markę lub produkt,
– mobilność i szybkość.

Poniżej nasz film na ten temat. :)

Źródło:
inmarketing.pl/blog/real-time-marketing-sprawdz-do-czego-sluzy-i-jak-go-tworzyc/
maxroy.agency/blog/real-time-marketing-co-to-takiego-i-dlaczego-wszyscy-chca-to-robic/
brand24.pl/blog/real-time-marketing-na-czym-polega-i-od-czego-zaczac/

 

5/5 - (2 votes)