Małgorzata Rojek
Małgorzata
Rojek

TikTok – nowe formaty reklamowe

TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe.
Sprawdź zatem, co Cię czeka!

Jakiś czas temu TikTok poinformował o wprowadzeniu trzech nowych pakietów reklam. Wśród nich znajdziemy reklamy katalogowe, wideo oraz produktowe prowadzone podczas transmisji live. Według twórców proponowane rozwiązania mają być o wiele bardziej intuicyjne i prostsze w obsłudze niż do tej pory.

Reklamy wideo:

Oferowane przez serwis reklamy wideo będą docelowo pozwalały na wyróżnienie kilku produktów w formacie in-feedco zdecydowanie powinno zapewnić większe wrażenia oglądającym je użytkownikom. Co więcej, nowy format będzie automatycznie tworzył stronę docelową, tak aby jeszcze dokładniej oszacować zamiary zakupowe konsumentów. Reklama będzie się zatem kierować głównie do osób, które z największym prawdopodobieństwem będą skłonne wydać pieniądze.

 

Reklamy katalogowe:

Będą to reklamy z listą katalogów, które z kolei będą umożliwiały reklamodawcom skalowanie katalogów produktów i rozszerzenie ich zasięgu. Dzięki takiemu rozwiązaniu marki będą, mogły promować swoje produkty na „powierzchniach” umożliwiających zakupy.

 

Reklamy „na żywo”:

Reklamy te – jak sama nazwa wskazuje – będą umożliwiały markom kierowanie użytkowników do ich wydarzenia.

 


Źródło: tiktok.com

 

 

Źródło:

socialpress.pl/2022/08/tiktok-wprowadza-nowe-reklamy-produktowe-to-kolejna-szansa-na-sprzedaz-dla-marek
interaktywnie.com/biznes/newsy/biznes/tiktok-udostepnia-nowe-formaty-reklamowe-czego-mozemy-sie-spodziewac-262469
marketingprzykawie.pl/espresso/tiktok-wprowadza-nowe-formaty-reklamowe/

 

 

4.5/5 - (2 votes)