SEO to istotny element dla marketingu internetowego Twojej firmy. Przedstawiamy najważniejsze czynniki, które pozwolą Twojej stronie organicznie piąć się w górę w wyszukiwarce google.
1. Title oraz description
Tytuł (title) oraz podtytuł strony (description) ma duże znaczenie dla pozycji twojej strony internetowej. Google na tej podstawie ocenia tematykę strony.
Warto więc zadbać, aby w tych miejscach znajdowały się najważniejsze słowa kluczowe.

2. Linkowanie wewnętrzne
Zbadaj, aby na Twojej stronie pojawiały się linki wewnętrzne (link do innych produktów oraz podstron). Pozwoli Ci to na cross-selling i łatwe przemieszczanie się użytkownika pomiędzy kartami. Dla SEO linkowanie wewnętrzne również ma ogromne znacznie – przyspiesza proces indeksowania.
3. Adresy URL
Pamiętaj o przejrzystych i prostych adresach URL na Twojej stronie. Jest to ułatwienie nie tylko dla odbiorcy, ale również dla robotów wyszukiwarki, które prześwietlają stronę od a do z.
4. Optymalizacja grafiki
Google Image – ważnym aspektem w pozycjonowaniu strony są również grafiki, a dokładnie opisy alternatywne dla zdjęć. Robot Google identyfikuję grafiki za pomocą ALT-ów, nie jest w stanie odczytać co znajduję się na grafice. Uzupełnienie tekstu alternatywnego o słowa kluczowe jasno wskazują jaki jest temat naszej strony.
5. Content
Zadbaj o wartościową treść na Twojej stronie. Oryginalna treść to klucz do sukcesu. Podziel się swoją wiedzą z klientami i stwórz ciekawy opis Twoich produktów!

6. Nagłówki H1, H2 oraz H3
Nie zapomnij o zastosowaniu nagłówków H1, H2 oraz H3 w swoim tekście. Staraj się zastosować słowa kluczowe w nagłówku – wpłynie to pozytywnie na Twoją pozycję.
7. Linkbuilding
Linkowanie witryny na innych stronach jest bardzo ważne. Linki budują świadomość marki i wpływają na pozycję SEO. Upewnij się czy strona, na której chcesz umieścić swój link jest wiarygodna. Większość witryn, które mają duży wpływ na pozycję w wyszukiwarce są płatne a umieszczenie linku może obyć się jedynie dzięki np. artykułom sponsorowanym.
