Kinga Kondracka
Kinga
Kondracka

Trendy Social Media w 2022 roku!

Prowadzisz profesjonalnie firmowy fanpage? A może dopiero zamierzasz rozpocząć swoje działania na Instagramie, Facebooku czy TikToku?
Sprawdź, co będzie królowało w social mediach w 2022 roku i na co warto zwrócić uwagę!

 

Instagram Reelsy

Rosnąca popularność TikToka sprawiła, że Twórcy Instagrama, chcąc zatrzymać użytkowników u siebie, musieli odpowiedzieć na trendy! Tak powstały Rolki, czyli  15-sekundowe wideo z podkładem muzycznym. Wideo królowało już w 2021 roku i obecne będzie również w obecnym. Warto pamiętać, że użytkownicy bardziej preferują 15-sekundowe wideo niż 2 minutowy film. 

Sprzedaż przez social media 

Komunikacja z bliskimi osobami, wartościowe informacje, rozrywka i sklep w jednym miejscu? Twórcy popularnych mediów społecznościowych dążą do tego, aby na ich platformach użytkownicy mogli również dokonać zakupów.

Pinterest

Pinterest to miejsce inspiracji. Okres pandemii spowodował, że to medium społecznościowe zyskało jeszcze bardziej na popularności a sami twórcy postanowili dodać kilka nowych funkcjonalności takich jak PinterestTV.

TikTok 

Ciągle rosnąca popularność TikToka spowodowała, że wiele firm zaczyna działać już marketingowo i promuje swoją markę poprzez fajnie przygotowane wideo. Video marketing świetnie wpisuje się w trendy 2021 i 2022 roku i jest niezwykle efektywny.

Wirtualne wydarzenia

Okres pandemii sprawił, że ludzie coraz częściej wybierają zakupy online rezygnując tym samym z pobytu w galeriach handlowych. Nauka czy praca zdalna to również element, który wpłynął na przyzwyczajenia użytkowników. Wniosek jest jeden – odbiorcy przyzwyczaili się do wirtualnego świata. Jak więc to wykorzystać na korzyść swojej firmy? Organizuj wydarzenia wirtualne dla swojej grupy odbiorców!

5/5 - (88 votes)