Wróć do listy


produktów

21.02.2023

Trendy social media w 2023r.

Natalia Adamiec

Jeżeli miałabym wybrać jedną stałą w świecie mediów społecznościowych, to zdecydowanie byłaby to ciągła zmiana. Żeby przebić się do swojego idealnego odbiorcy, twórcy stale muszą dostosowywać się do dynamicznej rzeczywistości. Modyfikować, dopracowywać swoją strategię do panujących obecnie warunków, trendów.  Jak będzie w tym roku? Na co powinniście postawić, publikując w social mediach?

Jakie działania podjąć w 2023 roku, by nie zostać w tyle?

VIDEO
Ten format zdecydowanie zdominował rynek już w ubiegłym roku, co więcej nie zapowiada się, aby w roku 2023 się to zmieniło. Krótkie wideo, trwające do 60 sekund, kręcone w formacie pionowym, to coś, co użytkownicy pokochali! Taki format zapewnia również morze możliwości dla właścicieli firm na wyeksponowanie swoich produktów czy usług. Zbliża potencjalnego klienta i markę, pozwala się lepiej poznać. 

Jeżeli nie chcesz zostać w tyle, koniecznie postaw na format video.

Social Commerce

Czyli działania serwisów społecznościowych, które mają zwrócić uwagę użytkowników i wpływają na większą sprzedaż. Co konkretnie? 

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Tworzenie treści wartościowych dla potencjalnego klienta,
  • Przedstawienie oferty, informacji o produktach,
  • Skracanie ścieżki zakupowej poprzez sklep na Facebooku i Instagramie. 

Zastanów się, ile razy sam przeglądając media społecznościowe, trafiłeś na fajny produkt, który Cię zainteresował i przekonał do zakupu? No właśnie. Inni mają podobnie!

Rozwój LinkedIn nabiera tempa!

LinkedIn kojarzy się z portalem, dzięki któremu możemy znaleźć pracę. Obecnie się to zmienia. Na portalu nie szukamy jedynie pracy, ale także… klientów! Wiele raportów mówi, że aż 80% leadów B2B pochodzi z LinkedIna. Dużo osób dzieli się biznesową wiedzą, swoimi spostrzeżeniami, a także szuka firm do współpracy. 

Jeżeli chcesz prowadzić biznes i szukasz klientów, bądź tam gdzie oni! Koniecznie stwórz stronę firmową na LinkediIn. 

W artykule wymieniłam tylko kilka z trendów social media na najbliższy rok. Jak wszystko dalej się rozwinie? Czym jeszcze zaskoczy nas Facebook? 

Przekonamy się!