Kinga Kondracka
Kinga
Kondracka

Social media to ogromne możliwości nie tylko wizerunkowe, ale również sprzedażowe. Podpowiemy wam, jak dzięki platformie Facebook zwiększyć sprzedaż i zyski w Twojej firmie.

Linkowanie w postach do swojego profilu

Na swoich fanpage zebrałeś już sporą grupę odbiorców? Spraw, by choć połowa z nich przeszła na Twoją stronę www. Jak? W swoich postach zaciekawa odbiorców, daj im coś od siebie w postaci wiedzy, rady itd. Ważne, aby w poście zawrzeć tylko część informacji. ,,Mięso’’ umieść na stronie, gdzie zaprosisz odbiorców. 

Sklep na Facebook-u

Facebook nie zwalnia tempa i wykorzystuje swoje możliwości tylko jak się da. Jedną z sekcji, które zaproponował dla e-commerce jest możliwość utworzenia sklepu na platformie Facebook. Dzięki temu mamy możliwość oznaczenia produktów w postach.

Komunikacja promocji

Planujesz promocję? Napisz o tym w poście! Być może wielu z Twoich odbiorców pod wpływem rabatu zdecyduję się na zakup. Wykorzystać możesz tu również kampanie, które zwiększą Twoje zasięgi oraz konwersję. Pamiętaj, że ludzie kochają promocję i są bardziej skłonni wydać pieniądze.

Realizacje

Posiadasz bogate portfolio i masz czym się pochwalić? Pokaż to światu! Przyciągająca uwagę realizacja sprawi, że odbiorca będzie bardziej skłonny do skorzystania z naszej oferty a Ty będziesz mógł pokazać, że jesteś profesjonalistą w tym co robisz! 

Opinie

Wiele osób przed decyzją o zakupie czy skorzystaniu z danej usługi poszukuję informacji o danej firmie w Internecie. Zadbaj o to, aby Twoi zadowoleni klienci zostawiali opinie. „Miło nam będzie, jeśli zostawisz opinię” – takie sformułowanie możesz wysłać po zakończonej współpracy lub finalizacji zakupu. 

Poniżej nasz film na ten temat. :)

Chciałbyś zacząć działać w mediach społecznościowych?

Skontaktuj się z nami!