Małgorzata Rojek
Małgorzata
Rojek

Aktywność na firmowym fanpage’u sprawia, że odbiorcy stają się jeszcze bardziej związani z daną marką oraz darzą ją znacznie większym zaufaniem. Pamiętajmy zatem, że zaangażowany fan to cenny fan – a tym samym najbardziej wartościowy Klient.

ANALIZA PRZYPADKU:

Jakiś czas temu zgłosiła się do nas firma zajmująca się udzielaniem porad dietetycznych. Po zapoznaniu się z działalnością oraz analizie potrzeb naszego Klienta obraliśmy następującą strategię. Postanowiliśmy skupić się na jednym z początkowych etapów lejka sprzedażowego – czyli na aktywności.

CO ZROBILIŚMY?

Opracowaliśmy dla naszego Klienta kampanię z celem „aktywność.” Zgodnie z założeniem kampania miała dotrzeć do osób najbardziej skłonnych do interakcji z naszą kreacją reklamową, a tym samym zwiększyć zainteresowanie użytkowników ofertą naszego Klienta. Oczekiwana przez nas aktywność obejmowała: komentarze, polubienia oraz udostępnienia.

JAKIE EFEKTY UZYSKALIŚMY?

Biorąc pod uwagę dysponowany przez Klienta budżet – 300 zł, jesteśmy ogromnie zadowoleni z uzyskanych przez nas wyników. Nasza kreacja reklamowa dotarła do ponad 25620 osób, co przełożyło się na uzyskanie 912 aktywności! Stworzona przez nas kampania reklamowa trwała 3 tygodnie i wyświetliła się aż 43939 razy. Dzięki odpowiedniej optymalizacji koszt uzyskania 1 aktywności wyniósł zaledwie 0,33zł. Można zatem powiedzieć, że w opisanym przypadku udało nam się z powodzeniem osiągnąć zamierzony przez nas cel.


Poniżej nasz film na ten temat. :)