Wróć do listy


produktów

07.05.2021

Jak przy budżecie 300 zł dotrzeć do 3133 osób z kursem szybkiego czytania?

Małgorzata Rojek

Lokalizacja, lokalizacja i jeszcze raz lokalizacja. Dzięki kampanii lokalnej możesz w łatwy i szybki sposób skierować swoją reklamę do osób znajdujących się blisko Ciebie!

 

ANALIZA PRZYPADKU:

Jesienią zeszłego roku zgłosił się do nas Klient zajmujący się prowadzeniem kursów szybkiego czytania – w sprawie przeprowadzenia dla niego kampanii reklamowej na Facebooku. Po zapoznaniu się z potrzebami naszego Klienta zaproponowaliśmy mu kilka opcji do wyboru. Pierwsza z nich dotyczyła stworzenia kampanii reklamowej skierowanej na zwiększenie rozpoznawalności jego marki. Druga – na przekierowaniu ruchu na firmową stronę www. Natomiast trzecia polegała na stworzeniu kampanii remarketingowej. A wszystko po to aby zwiększyć zainteresowanie użytkowników firmą naszego Klienta.

CO ZROBILIŚMY?

Ostatecznie zdecydowaliśmy się na drugą z proponowanych przez nas opcji czyli kampanię reklamową z celem „ruch w witrynie”. Ze względu na typ prowadzonej przez Klienta działalności przeprowadziliśmy kampanię lokalną, która miała zachęcić osoby z jego najbliższego otoczenia do zapoznania się z ofertą firmy. W tym przypadku – rodziców dzieci od 6 – 12 lat.

JAKIE EFEKTY UZYSKALIŚMY?

Stworzona na Facebooku kampania trwała miesiąc i uzyskała następujące wyniki. Przy budżecie wynoszącym 300 zł udało nam się dotrzeć do 3133 osób z czego 105 osób zdecydowało się przejść na stronę firmową naszego Klienta. Co więcej, nasza kreacja reklamowa wyświetliła się 35747 razy. Co przełożyło się na większą ilość zapytań odnośnie kursu. Koszt 1 wyświetlenia strony docelowej w tym przypadku wyniósł nas 2,86 zł.

Poniżej nasz film na ten temat. :)