Małgorzata Rojek
Małgorzata
Rojek

Wybór odpowiedniego celu reklamowego to bardzo istotny element podczas tworzenia skutecznej kampanii reklamowej. Podczas tworzenia reklamy ważne jest zatem aby wybrany przez nas cel odpowiadał temu, co chcemy za jego pomocą osiągnąć.

ANALIZA PRZYPADKU:

Kontynuując naszą przygodę ze sklepem zajmującym się sprzedażą koszulek postanowiliśmy ponownie skupić się na przekierowaniu użytkowników do firmowej strony www naszego Klienta.

CO ZROBILIŚMY?

Tym razem zdecydowaliśmy się na utworzenie 3-tygodniowej kampanii z celem „ruch”, która zgodnie z założeniem miała nie tylko zachęcić użytkowników do odwiedzenia sklepu online naszego Klienta, ale również zwiększyć jego szanse na sprzedaż oferowanych przez niego produktów.

JAKIE EFEKTY UZYSKALIŚMY?

Dzięki odpowiedniej optymalizacji oraz dobraniu grupy docelowej udało nam się uzyskać następujące wyniki. Z ponad 14310 osób, do których dotarła kampania, aż 818 osób zdecydowało się na kliknięcie w naszą reklamę. Przyczyniło się to do uzyskania 740 wejść na stronę docelową Klienta. Ponadto dzięki naszej kreacji reklamowej stworzona przez nas kampania wyświetliła się 28187 razy. A wszystko to przy budżecie 459,00 zł. Koszt za 1 wejście na stronę wyniósł w tym przypadku 0,62 zł.

Poniżej nasz film na ten temat. :)

5/5 - (3 votes)