Wróć do listy


produktów

21.05.2021

Jak w 3 tygodnie dotrzeć do 38816 użytkowników z ofertą konferencji online?

Małgorzata Rojek

Konferencje online – nowy sposób na pandemie? Z pewnością obecna sytuacja na rynku przyczyniła się do wzrostu zainteresowania tego typu spotkaniami. Sprawdź jak pomogliśmy firmie zajmującej się ich organizacją.

ANALIZA PRZYPADKU:

W zeszłym roku mieliśmy okazję zając się stworzeniem oraz poprowadzeniem kampanii reklamowej dla firmy zajmującej się organizacją konferencji online. Aby wspomóc działania marketingowe naszego Klienta postanowiliśmy stworzyć kampanię z celem „ruch”, a tym samym zachęcić docelową grupę odbiorów do zapoznania się z ofertą naszego Klienta.

CO ZROBILIŚMY?

Zgodnie z obraną przez nas strategią utworzyliśmy 3-tygodniową kampanię, która miała przekierować użytkowników z Facebooka do zewnętrznej witryny – czyli firmowej strony www naszego Klienta.

JAKIE WYNIKI UZYSKALIŚMY?

Dzięki odpowiedniej optymalizacji oraz kreacji reklamowej w przeciągu zaledwie 3 tygodni udało nam się dotrzeć do 38816 użytkowników. Z czego aż 387 osób zdecydowało się na kliknięcie promowanego przez nas linku. Jednocześnie stworzona przez nas kampania wyświetliła się 61494 razy i kosztowała 256,00 zł. Koszt za 1 wejście na stronę www wyniósł w tym przypadku 0,66 zł.

Poniżej nasz film na ten temat. :)