Wróć do listy


produktów

07.05.2021

Jak za 250 zł uzyskaliśmy 26 wiadomości od osób zainteresowanych serwisem motoryzacyjnym?

Małgorzata Rojek

Chcesz być bliżej swoich Klientów? Zachęć ich do bezpośredniego kontaktu z Twoją firmą!

ANALIZA PRZYPADKU:

We wrześniu zeszłego roku mieliśmy okazję przeprowadzić dla naszego stałego Klienta kolejną już kampanię reklamową. Kampania ta – tak jak kilka poprzednich – miała wzbudzić wśród użytkowników Facebooka zainteresowanie firmą naszego Klienta. Ze względu na specyfikę branży w jakiej działa nasz Klient – serwis motoryzacyjny – zdecydowaliśmy się ponownie na kampanie z celem „wiadomości”. Zanim jeszcze Facebook wprowadził zmiany odnośnie realizacji tego celu reklamowego – kampania ta cieszyła się u naszego Klienta sporym powodzeniem. Dlatego też, regularnie ją stosowaliśmy.

CO ZROBILIŚMY?

Zgodnie z założeniem kampania – według algorytmów Facebookamiała dotrzeć do osób skłonnych napisać wiadomość, a tym samym wygenerować większą ilość zapytań odnośnie oferty naszego Klienta. Zdecydowaliśmy się zatem na kampanie miesięczną z budżetem 250 zł.

JAKIE EFEKTY UZYSKALIŚMY?

Dzięki odpowiedniej kreacji reklamowej kampania wyświetliła się aż 14337 razy. Z ponad 2510 osób, do których dotarliśmy, aż 26 osób zdecydowało się na wysłanie wiadomości. Koszt 1 wiadomości wyniósł nas 9,62 zł.


Poniżej nasz film na ten temat. :)