Wróć do listy


produktów

21.07.2021

Jak za 280 zł dotrzeć do 27 użytkowników zainteresowanych skorzystaniem z usług architekta wnętrz?

Małgorzata Kowalska

Pozyskiwanie kontaktów to złożony proces, który polega na wzbudzeniu zainteresowania użytkowników oferowaną przez nas usługą lub produktem.

ANALIZA PRZYPADKU

Kontynuując naszą przygodę z firmą zajmującą się projektowaniem wnętrz postanowiliśmy przejść do kolejnego etapu naszej strategii. Przygotowaliśmy dla Klienta kampanię z celem obejmującym pozyskiwanie kontaktów od osób potencjalnie zainteresowanych oferowaną przez niego usługą.

CO ZROBILIŚMY?

Stworzyliśmy zatem 9-cio dniową kampanie, która wedle założenia miała zachęcić użytkowników do wypełnienia formularza kontaktowego. Aby pozyskane w ten sposób leady w przyszłości mogłyby zmienić się dla firmy w realnych Klientów.

JAKIE EFEKTY UZYSKALIŚMY?

Dzięki naszej kreacji reklamowej udało nam się uzyskać następujące wyniki. Z ponad 6660 osób, do których dotarła nasza kampania, 27 osób zdecydowało się na wypełnienie formularza kontaktowego. Przełożyło się to na kilka umów zawartych z firmą naszego Klienta – na łączną kwotę 23 tys. Ponadto stworzona przez nas kreacja reklamowa wyświetliła się 13961 razy. Natomiast koszt za 1 kontakt wyniósł nas tym przypadku 10,37 zł, a wszystko to przy budżecie 280 zł.