Małgorzata Rojek
Małgorzata
Rojek

Koncepcja lejka sprzedażowego pomaga zobrazować etapy procesu zakupowego Klienta. Nim przeskoczymy do ostatniej fazy – jaką jest sprzedaż – skupmy się najpierw na wzmocnieniu zainteresowania użytkowników prezentowaną przez nas ofertą.

ANALIZA PRZYPADKU:

Kontynuując naszą przygodę z branżą ubezpieczeń medycznych – tym razem postanowiliśmy przejść do kolejnego etapu, a tym samym skupić się za zyskaniu zaufania i sympatii użytkowników.

CO ZROBILIŚMY?

Postanowiliśmy zatem stworzyć kampanię z celem „ruch,” a co za tym idzie – przekierować użytkowników do firmowej strony www naszego Klienta. Wszystko po to aby później móc skupić się już na bardziej konkretnych działaniach czyli konwersji”.

JAKIE EFEKTY UZYSKALIŚMY?

Po opracowaniu reklam graficznych oraz odpowiedniej konfiguracji kampanii udało nam się uzyskać zadowalające nas wyniki. Mianowice, nasza reklama dotarłado 58945 osób co przełożyło się na wynik 1869 wyświetleń firmowej strony naszego Klienta! Również ilość odsłon naszej reklamy uzyskała satysfakcjonujące nas wyniki – bo aż 129041 odsłon. Koszt wyświetlenia strony docelowej przez 1 osobę wyniósł nas w tym przypadku 0.54 zł. Co jest dowodem na to, że kolejna kampania zakończyła się pełnym sukcesem. :)


Poniżej nasz film na ten temat. :)

5/5 - (3 votes)