Kinga Kondracka
Kinga
Kondracka

Wzrost popularności mediów społecznościowych takich jak Instagram, TikTok, Facebook, YouTube czy Pinterest spowodował, że firmy coraz chętniej biorą je pod uwagę w swoich działaniach marketingowych. Możliwości social mediów szczególnie zauważyły marki z branży beauty, które oprócz własnych działań zaczęły inwestować w influencer marketing.

Różne portale – wiele możliwości, czyli jak prawidłowo wykorzystać potencjał social mediów przez marki kosmetyczne.

2022 to rok, w którym głównie królować będzie format wideo. Jest to świetna okazja do wykazania się marek z branży beauty. Ukazanie trików makijażowych przy użyciu danych produktów, makijaż na daną okazję, pielęgnacja krok po kroku czy malowanie z związanymi oczami to tylko kilka z trendów, które zagościły w mediach społecznościowych. TikTok, Youtube lub Reelsy na Instagramie świetnie się sprawdzą pod tego typu content. 

Nie masz odpowiednich warunków do nagrywania wideo? A może brakuje Ci odpowiedniego sprzętu? Grafiki statyczne też są ważne! Atrakcyjne fotografie produktów, nasze realizacje czy zdjęcia przed/po to również świetny kierunek w branży beauty. Pamiętaj, że branża urodowa to przede wszystkim wizualna uczta dla oka. Odbiorca chce zobaczyć bardzo estetyczne zdjęcia, które zachęcą go do skorzystania z usługi. Warto zaznaczyć, że jest to sektor, w którym szczególnie mocno potencjalni klienci patrzą na nasze zdolności czy efekt naszych zabiegów/produktów, dlatego pokaż co może zyskać klient!

Rekomendacje to kolejny bardzo ważny punkt w naszych działaniach marketingowych w Internecie. Klienci sektora beuaty królują w czytaniu opinii przed dokonaniem zakupów. Są oni bardziej skłonni kupić produkt czy skorzystać z usługi, jeśli znajdą w sieci pozytywne opinie znajomych, znanych osób czy po prostu osób, które miały już styczność z daną marką. Jeśli masz możliwości finansowe – zainwestuj w influencer marketing, jeśli natomiast nie posiadasz takich budżetów – poproś o rekomendację znajomych czy po prostu zadowolone klientki oferując im w zamian drobny rabat czy upominek.

Ciekawi jesteście jak działają znane marki? Oto kilka przykładów!

Działasz w branży beauty, ale nie wiesz jak tworzyć dobry content, aby sprzedawał? Sprawdzone agencje social media, które specjalizują się w branży beauty to klucz do sukcesu. Pomożemy Ci w prowadzeniu Twojego konta firmowego na Instagramie czy Facebooku i zwiększymy liczbę Twoich klientek! Zadbamy o wizerunek Twojej firmy i rozpoznawalność wśród potencjalnych odbiorców.

Zapraszamy do kontaktu! 

5/5 - (92 votes)