Małgorzata Rojek
Małgorzata
Rojek

Celem kampanii zasięgowej jest dotarcie do jak największej liczby osób jak najmniejszym kosztem. Warto zatem wykorzystać ją podczas budowania świadomości marki.

ANALIZA PRZYPADKU:

W sierpniu 2020 roku mieliśmy okazję poprowadzić kampanię reklamową dla sklepu zajmującego się sprzedażą koszulek online. Aby wspomóc naszego Klienta w działaniach marketingowych postanowiliśmy skupić się na pierwszym etapie lejka sprzedażowego – mianowicie na budowaniu wizerunku marki.

CO ZROBILIŚMY?

Zdecydowaliśmy się zatem na stworzenie kampanii zasięgowej aby w ten sposób dotrzeć do jak największej liczby osób – a tym samym zwiększyć świadomość marki jak i zainteresowanie firmą naszego Klienta wśród użytkowników.

JAKIE WYNIKI UZYSKALIŚMY?

Stworzona przez nas kampania trwała miesiąc i dotarła do aż 151775 osób. Ponadto przygotowana przez nas kreacja reklamowa wyświetliła się ponad 543050 razy, co przełożyło się na 113 kliknięć podanego przez nas linku. Koszt za 1000 wyświetleń w tym przypadku wyniósł 3,29 zł, a całkowity koszt kampanii 500 zł. Można zatem śmiało powiedzieć, że obrana przez nas strategia okazała się strzałem w dziesiątkę!

Poniżej nasz film na ten temat. :)

Case Study – Sklep z koszulkami – cd.