Małgorzata Rojek
Małgorzata
Rojek

Branża odzieżowa – jak przy budżecie 500 zł dotrzeć do 151 775 osób?

Celem kampanii zasięgowej jest dotarcie do jak największej liczby osób jak najmniejszym kosztem. Warto zatem wykorzystać ją podczas budowania świadomości marki.

ANALIZA PRZYPADKU:

W sierpniu 2020 roku mieliśmy okazję poprowadzić kampanię reklamową dla sklepu zajmującego się sprzedażą koszulek online. Aby wspomóc naszego Klienta w działaniach marketingowych postanowiliśmy skupić się na pierwszym etapie lejka sprzedażowego – mianowicie na budowaniu wizerunku marki.

CO ZROBILIŚMY?

Zdecydowaliśmy się zatem na stworzenie kampanii zasięgowej aby w ten sposób dotrzeć do jak największej liczby osób – a tym samym zwiększyć świadomość marki jak i zainteresowanie firmą naszego Klienta wśród użytkowników.

JAKIE WYNIKI UZYSKALIŚMY?

Stworzona przez nas kampania trwała miesiąc i dotarła do aż 151775 osób. Ponadto przygotowana przez nas kreacja reklamowa wyświetliła się ponad 543050 razy, co przełożyło się na 113 kliknięć podanego przez nas linku. Koszt za 1000 wyświetleń w tym przypadku wyniósł 3,29 zł, a całkowity koszt kampanii 500 zł. Można zatem śmiało powiedzieć, że obrana przez nas strategia okazała się strzałem w dziesiątkę!

Poniżej nasz film na ten temat. :)

Case Study – Sklep z koszulkami – cd.

5/5 - (4 votes)