Małgorzata Rojek
Małgorzata
Rojek

Prowadzenie sklepu internetowego do nie lada wyzwanie. Dobrze prowadzony sklep wymaga od Przedsiębiorcy obrania odpowiedniej strategii marketingowej – w tym kampanii reklamowej.

ANALIZA PRZYPADKU:

Pod koniec zeszłego roku ponownie zgłosił się do nas sklep oferujący koszulki z nadrukami, abyśmy pomogli mu w promocji jego sklepu na Facebooku. Aby spełnić oczekiwania naszego Klienta zdecydowaliśmy się na przekierowaniu ruchu na jego firmową stronę www. Dlaczego? Ponieważ wyszliśmy z założenia, że takie posunięcie na tym etapie lejka sprzedażowego – obranego przez naszego Klienta – będzie dla niego najodpowiedniejsze. Znaliśmy już Klienta i osobiście opracowaliśmy dla niego kilka wcześniejszych kampanii reklamowych poprzedzających ten etap sprzedaży.

CO ZROBILIŚMY?

Zdecydowaliśmy się zatem na utworzenie miesięcznej kampanii z celem „ruch”, która zgodnie z założeniem miała wygenerować większą ilość wejść na zewnętrzną witrynę internetową – w tym przypadku sklep online naszego Klienta. Wszystko po to aby na późniejszym etapie naszej współpracy moglibyśmy skupić się już na konkretniejszych działaniach czyli „konwersji”.

JAKIE EFEKTY UZYSKALIŚMY?

Dzięki naszej kreacji reklamowej, odpowiedniemu targetowaniu i optymalizacji działań udało nam się uzyskać następujące wyniki. Z ponad 22 570 osób, do których dotarła kampania, aż 1115 osób zdecydowało się na kliknięcie w naszą reklamę. Co przyczyniło się do uzyskania aż 1048 przejść na stronę docelową Klienta. A wszystko to przy budżecie niespełna 345,00 zł.

Można zatem powiedzieć, że w opisanym przypadku udało nam się z sukcesem osiągnąć zamierzony przez nas cel. Ponad tysiąc osób, pod wpływem naszej kreacji reklamowej zdecydowało się odwiedzić sklep online naszego Klienta, a tym samym zwiększyć jego szanse na sprzedaż oferowanych produktów – koszulek.

Poniżej nasz film na ten temat. :)