Wróć do listy


produktów

06.07.2021

Jak dotrzeć do 88479 osób z ofertą architekta wnętrz?

Małgorzata Rojek

Nim zaczniesz sprzedawać – skup się na rozbudowaniu świadomości marki. Pamiętaj, że im bardziej rozpoznawalna jest Twoja marka – tym więcej oddanych i lojalnych Klientów zyskujesz.

ANALIZA PRZYPADKU:

Jakiś czas temu zgłosiła się do nas firma zajmująca się projektowaniem wnętrz, abyśmy wspomogli ją w działaniach marketingowych. Po rozmowie z Klientem i po przeprowadzeniu dogłębnej analizy zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie 2 kampanii reklamowych, które pomógłby by naszemu Klientowi w osiągnięciu zamierzonego przez niego celu – zyskaniu nowych zleceń. Postanowiliśmy zatem w pierwszej kolejności skupić się na rozbudowaniu świadomości marki, a następnie na pozyskaniu potencjalnych leadów.

CO ZROBILIŚMY?

Idąc tą drogą stworzyliśmy kampanię z celem „rozpoznawalność marki”, która zgodnie z naszym założeniem miała nie tylko zapaść użytkownikom w pamięci, ale również zwiększyć prawdopodobieństwo skorzystania z usług naszego Klienta w przyszłości.

JAKIE EFEKTY UZYSKALIŚMY?

Stworzona na Facebooku kampania trwała miesiąc i uzyskała następujące wyniki. Przy budżecie wynoszącym 400 zł udało nam się dotrzeć do 88479 osób, co przełożyło się na 8840 użytkowników, którzy zapamiętali firmę naszego Klienta! Dzięki odpowiedniej optymalizacji koszt zapamiętania przez 1 osobę wyniósł zaledwie 0.04 zł. Również ilość odsłon naszej reklamy uzyskała zadowalające nas wyniki – bo aż 261119. Dowodzi to, że kolejna stworzona przez nas kampania zakończyła się sukcesem. :)


Case Study – Architekt wnętrz – cd.