Wróć do listy


produktów

26.04.2021

Jak w budżecie 500 zł dotarliśmy do 1925 osób z ubezpieczeniami medycznymi?

Małgorzata Rojek

Nawet najlepszy biznes nie zadziała jeżeli Klienci o nim nie wiedzą! Zanim przeskoczymy do fazy sprzedaży pamiętajmy, że rozpoznawalność marki to podstawa – o czym świetnie przekonał się nasz kolejny Klient.

ANALIZA PRZYPADKU:

Jakiś czas temu zgłosiła się do nas firma zajmująca się ubezpieczeniami medycznymi. Po przeprowadzeniu analizy i rozmowie z Klientem okazało się, że firma prócz strony www praktycznie nie istnieje na rynku online. Wychodząc zatem z założenia, że powinniśmy być rozpoznawalni i nie możemy pozwolić na to żeby świat o nas zapomniał – postanowiliśmy przeprowadzić dla Klienta kampanie z celem „rozpoznawalności marki.”

CO ZROBILIŚMY?

Zdecydowaliśmy się zatem na przeprowadzenie kampanii remarketingowej, która nie tylko miała zachęcić odbiorców do ponownego odwiedzenia strony naszego Klienta ale zapaść w ich pamięci, a tym samym zwiększyć rozpoznawalność jego marki.

JAKIE EFEKTY UZYSKALIŚMY?

Po opracowaniu reklam graficznych, konfiguracji kampanii oraz dostarczeniu kodu pixela udało nam się uzyskać następujące wyniki. Nasza kampania wyświetliła się aż 1925 osobom co przełożyło się na 350 użytkowników, którzy zapamiętali firmę Klienta! Dzięki odpowiedniej optymalizacji koszt zapamiętania nas przez 1 osobę wyniósł zaledwie 1.43 zł. Również ilość odsłon naszej reklamy uzyskała zadowalające nas wyniki – bo aż 12891. Co dowodzi, że kolejna kampania zakończyła się sukcesem. :)


Poniżej nasz film na ten temat. :)

 Case Study – Ubezpieczenia medyczne – cd.